دادگستری استان تکلیف مردم کاکی را روشن کند

نماینده استان در شورای عالی استانهای کشور گفت: مسئولین دادگستری استان اگر نمی خواهند نسبت به راه اندازی دادگاه در کاکی همکاری کنند، مکان و تجهیزات را مسترد نمایند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سید علی اکبر فاطمی در نشست شورای اداری بخش کاکی که با حضور فرماندار دشتی در سالن شهید آوینی شهر کاکی برگزار گردید تاکید کرد: شهر کاکی به عنوان مرکز بخش و با توجه به جمعیت، بعد مسافت تا مرکز شهرستان، تعداد بالای پرونده ها و … همانند بسیاری از شهرها به دادگاه نیاز دارد اما نمی دانیم چرا با وجود مشخص بودن چارت سازمانی و آماده بودن مکان و تجهیزات و نصب تابلو، دادگاه کاکی شروع به کار نمی کند.

وی خطاب به فرماندار دشتی افزود: مسئولین دادگستری استان تکلیف ما را معلوم کنند یا دادگاه کاکی شروع به کار کند یا وسایل و تجهیزات و مکان را تحویل دهند تا خیال ما و مردم راحت شود.

سید علی اکبر فاطمی در ادامه با اشاره به شخصیت ممتاز و جایگاه مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی در نظام و کشور و حضور پررنگ مردم در مراسم تشییع ایشان گفت: مردم با حضور پرشور و پررنگ خود در مراسم تشییع آقای هاشمی نشان دادند که ملت ایران، خدمت گزاران به خود را ارج می نهد از این رو این مردم شایسته تقدیر و خدمتگزاری بیشتر هستند.

فاطمی با تاکید بر نقش و تربیت نیروهای نخبه بومی جهت اداره وتوسعه استان و تشکر از اقدامات استاندار بوشهر در راستای تقویت بنیه علمی دانش آموزان اظهار داشت: داشتن نیروی انسانی نخبه از موارد تاثیر گذار در پیشرفت و توسعه جوامع است.

عضو شورای اسلامی استان بوشهر، پرورش و حمایت از نیروهای نخبه بومی را ضروری دانست و تاکید کرد: داشتن مدیران و نیروهای خلاق بومی می تواند در جهت حل مشکلات استان از جمله اشتغال، مسائل اجتماعی و اقتصادی تاثیرگذار باشد.

رئیس شورای اسلامی شهرستان دشتی ضمن تشکر از توجه ویژه دولت تدبیر و امید به روستاها و اقدامات انجام شده از جمله احداث سالن های ورزشی، بوستان و زمین های ورزشی در روستاها، هدایت و ترغیب سرمایه گذاران به سمت روستاها را عاملی در جهت ترغیب روستائیان جهت سکونت در روستاها و جلوگیری از مهاجرت بی رویه به شهرها دانست.

انتهای پیام /پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.