شیراز؛

انهدام باند سارقان

فرمانده نیروی انتظامی سپیدان از دستگیری باند هفت نفره سارقان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سرهنگ سلطان محمدی فرمانده نیروی انتظامی سپیدان گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت در سطح شهرستان و با توجه به حساسیت موضوع، رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور كار كارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.  

 
وی ادامه داد: با انجام اقدامات گسترده پلیسی، یك باند هفت نفره سارقان كه در سطح شهرستان به صورت شبانه اقدام به سرقت به عنف می كردند، شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی، همگی آنان دستگیر شدند.  
 
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان سپیدان اظهار کرد: در تحقیقات فنی و پلیسی متهمان به یك فقره سرقت طلا از منزل یكی از شهروندان و شش فقره سرقت از باغ شهرهای شهرستان اقرار و با تشكیل پرونده به مراجع قضایی تحویل داده شدند.  
 
محمدی پیرامون شیوه و شگرد سارقان، گفت: سارقان یك نفر را به عنوان كارگر به باغ های مورد نظر فرستاده و پس از شناسایی راه های ورودی و امكانات موجود در باغ نقشه سرقت را طراحی و با بستن سر و صورت خود با استفاده از یك تیغه چاقو از باغ های شهری با تهدید اقدام به سرقت می كردند.  
 
وی افزود: در این راستا طی بازرسی از منزل و مخفیگاه سارقان مقداری طلا و یك تیغه چاقو كشف و دو دستگاه خودرو متعلق به آنان نیز توقیف شد.
انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.