فرمانده انتظامی آذربایجان غربی خبر داد:

کشف بیش از 10 تن مواد مخدر در آذربایجان غربی

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی گفت:بیش از 10 تن مواد مخدر در استان آذربایجان غربی کشف شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛سردار ناصر اصلانی پیش از ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه که در محل سالن جلسات نیروی انتظامی استان برگزار شد، گفت: از ایتدای امسال پنج شبکه مواد مخدر که در امر قاچاق، تهیه و توزیع این مواد دست داشتند، توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر در مرکز استان متلاشی و 32 نفر قاچاقچی دستگیر شدند.


وی اضافه کرد: مرفین، هروئین، تریاک، شیشه و ماده مخدر صنعتی گل از جمله موادمخدر کشف شده در این مدت بود.


وی اظهار کرد: در این رابطه همچنین 13 دستگاه خودروی سنگین و سبک که در امر حمل مواد مخدر مورد استفاده قرار گرفته بودند، توقیف شد.


وی ادامه داد: از یکی شبکه های متلاشی شده، یک هزار و هشت کیلوگرم مواد مخدر کشف کردیم که ارزش ریالی آن بیش از 140 میلیارد ریال برآورد شده است.


فرمانده انتظامی آذربایجان غربی با اشاره به تلاش شبکه های قاچاق مواد مخدر برای اعتیاد جوانان به ماده مخدر جدیدی به نام 'گل' افزود: در عملیات های 25 روز گذشته هفت کیلوگرم از این نوع ماده مخدر صنعتی در ارومیه کشف شد.


سردار اصلانی گفت: ماده مخدر 'گل' از نظر جسمی اعتیاد نمی آورد ولی از نظر روحی و روانی بسیار خطرناک است و تاثیر آن بیش از 40 برابر حشیش برآورد شده است.


وی اضافه کرد: در این رابطه با آموزش و پرورش و دانشگاه های استان تفاهم نامه ای امضا شده است تا کارشناسان پلیس آموزش های لازم را در این خصوص ارائه دهند.

انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.