کیهانی گفت: می خواهیم به مسئولان منطقه آزاد پیشنهاد بدهیم که هر مسابقه جایزه بزرگ ساحلی در انزلی برگزار و این رویداد را در تقویم فدراسیون ثبت شود.

مجید کیهانی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره مسابقه دوی صحرانوردی قهرمانی کشور اظهار داشت: تمام قهرمانان کشور در این رقابت حضور داشتند و همین امر سطح کیفی دو مسابقه دو صحرانوردی قهرمانی کشور را افزایش داده بود. خوشبختانه مسئولان گیلان و منطقه آزاد انزلی برای برگزاری این رقابت زحمات زیادی کشیدند که جا دارد از آنها تشکر کنم.
 
وی درباره دلیل اصلی برگزاری این رقابت در ساحل بندر انزلی گفت: در تمام دنیا مسابقه دو صحرانوردی در وضعیت ساحلی، بارانی و برخی مواقع سرد برگزار می شود و چیز عجیبی نیست که فدراسیون دوومیدانی تصمیم گرفت تا این رقابت را در ساحل بندر انزلی برگزار کند.

ریاست فدراسیون درباره کیفیت این مسابقات گفت: خوشبختانه تمام دوندگان مطرح ایران در این رقابت ها شرکت کرده بودند،سطح این رقابت ها از کیفیت بالایی برخوردار بود.

کیهانی ادامه داد: می خواهیم به مسئولان منطقه آزاد پیشنهاد بدهیم که هر سال یک دوره مسابقه جایزه بزرگ ساحلی در انزلی برگزار شود و این رویداد را در تقویم فدراسیون نیز ثبت کنیم.

وی درمورد اردوهای برون مرزی حسن تفتیان عنوان کرد: کارهای رفتن تفتیان به اردو برون مرزی انجام شده است و زمانی که ویزایش صادر شود راهی فرانسه می شود،در مسابقه بین المللی آلمان و فرانسه هم شرکت خواهد کرد.

وی درمورد مسابقات داخل سالن قهرمانی کشور اظهار کرد: مسابقات داخل سالن آسیا هفته آینده در تهران برگزار می شود.دوندگانی که بتوانند رکوردهای مد نظر فدراسیون را به ثبت برسانند از شانس بیشتری برای حضور در مراحل بعدی اردو تیم ملی برخوردار خواهند بود.

کیهانی درباره وضعیت احسان حدادی گفت: حدادی قرار است اول بهمن برای برپایی اردوی 21 روزه حدادی به کیش برود. پس از بازگشت از این اردو، چند روز در تهران تمرین می کند. مراحل بعدی اردوی احسان هم تا قبل از حضور در آفریقای جنوبی در دوحه قطر و تهران پیگیری می شود.
 
رئیس فدراسیون دوومیدانی با اشاره به برگزار نشدن مسابقه دو صحرانوردی در آسیا تصریح کرد: امسال مسابقه دوی صحرانوردی قهرمانی آسیا برگزار نمی شود اما از مسابقه کشوری اعضای تیم ملی را انتخاب می‌کنیم تا شرایط مطلوب برای آنها فراهم شود.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار