قرارداد ناظم الشریعه رسما امضاء شد

ظهر امروز نشست مشترک رئیس فدراسیون فوتبال و سرمربی تیم ملی فوتسال برگزار و در این نشست قرارداد ناظم الشریعه به عنوان سرمربی تیم ملی فوتسال امضاء شد.

قرارداد ناظم الشریعه رسما امضاء شدبه گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران؛به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، در این نشست رئیس فدراسیون فوتبال گفت: تیم ملی فوتسال از حمایت صد در صد بنده و هیات رئیسه فدراسیون فوتبال برخوردار است و امیدوارم شما با درک شرایط موجود و جایگاه و ضوابط ما در فوتسال دانش این رشته را توسعه دهید.

تاج در ادامه تاکید کرد: در آینده ای نزدیک جلسه ای را با فوتسالی ها برگزار خواهیم کرد و تمام تلاشمان را به منظور کسب میزبانی جام جهانی 2020 انجام می دهیم.

رئیس فدراسیون فوتبال در ادامه گفت: باید تلاش کنید تا جایگاه فعلی تان را در جهان حفظ و ارتقا دهید و نباید این تصور در میان مردم به وجود بی آید که کسب عنوان سوم در جام جهانی یک اتفاق بوده است و مردم باید نتایج شیرین موفقیت ها را در رشته فوتسال احساس کنند.

در ادامه نشست رئیس فدراسیون فوتبال و سرمربی تیم ملی فوتسال راجع به مشکلات تیم ملی، سازمان لیگ فوتسال و مسائل پیش روی این رشته به مذاکره پرداختند و ناظم الشریعه نیز متعهد شد تا با آرامش کامل و حفظ جایگاه تیم ملی فوتسال در جهان فعالیت خود را انجام دهد.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار