ناظم الشریعه:با پول قراردادم بنز می خرم

سرمربی تیم ملی فوتسال بیان کرد:مبلغ قراردادم با فدراسیون فوتبال محرمانه است اما می توانم با پول آن بنز بخرم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد ناظم الشریعه درباره امضای قرارداد با فدراسیون فوتبال بیان کرد:  سرانجام با فدراسیون فوتبال به توافق رسیده و قرارداد بستیم. فدراسیون قول داده تمام امکانات را در اختیار تیم ملی فوتسال قرار دهد.
 
وی افزود: اردیبهشت ماه 96 باید در مسابقات امیدهای آسیا شرکت کنیم. در شهریور هم بازی های سالنی آسیا را پیش رو داریم. بهمن ماه هم جام ملت های آسیا برگزار می شود.
 
ناظم الشریعه درمورد مبلغ قراردادش با فدراسیون فوتبال گفت: مبلغ قرارداد محرمانه است. نمی توانم آن را بگویم اما در کل راضی هستم چراکه احتمالا می توانم با پول آن بنز بخرم.
 
وی درباره مشکلات تیم ملی فوتسال تصریح کرد: از لحاظ سخت افزاری مشکلاتی داریم اما کارها در حال انجام شدن است. قرار است کفپوش سالن آکادمی تجهیز شود. البته امکان دارد در ورزشگاه آزادی سالن دیگری ساخته شود تا بازی های دوستانه خود را در آن سالن برگزار کنیم.
 
سرمربی تیم ملی فوتسال در مورد احتمال دعوت از وحید شمسایی بیان کرد: هفته آینده بهترین های لیگ را به تیم ملی دعوت می کنیم. البته قرار است بیشتر بازیکنان 20 تا 24 سال به تیم ملی دعوت شوند. وحید شمسایی دوست و رفیق من است. هرچند در جریان ماجرای رکوردشکنی شمسایی نیستم اما به عنوان یک ایرانی، دوست داریم موفقیت های وحید را ببینیم و لذت ببریم. بهتر است در این باره از فدراسیون فوتبال بپرسید.  
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار