کمیته روستایی و عشایری ستاد دهه فجر استان بوشهر تشکیل شد

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر گفت: برای مشارکت هر چه در برنامه‌های دهه فجر کمیته روستایی و عشایری ستاد دهه فجر استان بوشهر تشکیل شد.

کمیته روستایی و عشایری ستاد دهه فجر استان بوشهر تشکیل شدبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، حجت‌الاسلام غلامرضا هاشمی بعد از ظهر امروز در نشست با اعضای کمیته روستایی و عشایری ستاد دهه فجر استان بوشهر با بیان اینکه  بهمن ماه یادآور خاطرات و رویدهای مهمی در انقلاب اسلامی است اظهار داشت: تمام روزهای بهمن‌ماه یادآور خاطرات مهم ایام پیروزی انقلاب اسلامی است که یادآوری این خاطرات رسالت و وظیفه همگانی است.

وی ضمن گرامیداشت یاد وخاطره امام راحل و شهدای انقلاب اسلامی تصریح کرد: انقلاب اسلامی با وحدت، اتحاد، اعتقاد، توکل برخدا و رهبری امام خمینی(ره) به پیروزی رسید و اکنون بحمدالله فرهنگ انقلاب اسلامی به همه جهان صادر شده است.

رئیس کمیته روستایی و عشایری ستاد دهه فجر استان بوشهر  با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی حقانیت خود را به دنیا معرفی کرده است خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی با شکستن چهار دیوار جغرافیا، مذهب، دین و نژاد سایه حقانیت خود را به همه جهان برساند.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر  با اشاره به نقش مهم روستائیان و عشایر در پیروزی انقلاب اسلامی گفت: با توجه به نقش مهم روستائیان و عشایر در به ثمر رسیدن انقلاب و تداوم آن این قشر باید جشن‌های دهه فجر را با شکوه برگزار کنند.

هاشمی با اشاره به اینکه خدمات انقلاب اسلامی به روستائیان و عشایر همانند سایر قشرهای جامعه با ارزش بوده است بیان کرد: جامعه روستائی و عشایر مثل دیگر اقشار زجر محرومیت نظام ستمشاهی را کشیده  که بعد از پیروزی انقلاب هم مشمول خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی شده‌اند.

در این نشست برنامه‌های تدوین شده در مناطق روستایی و عشایری استان بوشهر مطرح و مورد بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام /پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.