ساری،

پرداخت تسهیلات میلیاردی به تعاونی ها

صندوق کار آفرینی امید به تعاونی ها تا سقف یک میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه پرداخت می کند.

پرداخت تسهیلات 4 هزار میلیاردی به تعاونی هابه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، حمید کلانتری معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی امروز در بازدید از یک واحد صنعتی در جویبار گفت: این صندوق علاوه بر این مبلغ، به هریک از اعضای تعاونی ها نیز پنجاه میلیون ریال تسهیلات با سود کم پرداخت می کند.

وی با بیان اینکه وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی تلاش می کند با استفاده از ظرفیت بانک‌ها منابع مالی مورد نیاز واحدهای تعاونی را تامین کند، افزود: بانک توسعه تعاون 70 درصد منابع خود را اکنون در اختیار تعاونی ها قرار داده است.
کلانتری از ارائه لایحه یک ونیم میلیارد دلاری دولت به مجلس خبر داد و گفت: با تصویب آن در مجلس بیشتر این اعتبار در قالب صندوق توسعه ملی برای ایجاد اشتغال در روستاها هزینه خواهد شد. 

معاون تعاون وزارت تعاون ، کارو رفاه اجتماعی در حاشیه بازدید از شهرک صنعتی رستم کلا قائم شهر نیز گفت: برای حمایت از هر تعاونی حداکثر تا100میلیارد ریال ضمانت نامه بانکی صادر می شود.

وی افزود: 4 هزار میلیارد ریال ضمانت نامه بانکی تا پایان امسال برای تعاونگران کشور صادر خواهد شد.

معاون وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی افزود: از مجموع 98 هزار تعاونی کشور ، 32 درصد در خدمات ، حمل ونقل و آموزش، 25 درصد در کشاورزی ، 20 درصد در صنعت و مابقی در معادن و دیگر بخشها فعال هستند.
انتهای پیام/
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار