نعمت زاده با اشاره به پیشرفت ۱۰ تا ۱۵ درصدی، گفت: با این میزان پیشرفت به جایی نمی رسیم و عقب ماندگی های زیادی داریم که باید جبران مافات کنیم.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، محمدرضا نعمت زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت در مراسم اعطای نشان امین الضرب به کارآفرینان برتر، اظهار داشت:  کشور به توسعه و پیشرفت نیاز فراوانی دارد و با توجه به این که در سالهای اخیر با پیشرفت های زیادی مواجه بوده ایم و به سرعت هم در حال جلو رفتن هستیم ، اما کافی نبوده و باز هم نیاز به پیشرفت حس می شود.

وی با اشاره به پیشرفت ۱۰ تا ۱۵ درصدی، گفت: با این میزان پیشرفت به جایی نمی رسیم و عقب ماندگی های زیادی داریم که باید جبران مافات کنیم.

نعمت زاده با تاکید بر اینکه باید با تکیه بر تولید و فناوری به دانش های نوین روز دسترسی پیدا کنیم، افزود: با دستیابی به دانش روز می توان به توسعه و پیشرفت دست پیدا کرد.

وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به ارتباط نزدیک بین دولت و بخش خصوصی گفت: شورای گفتگو در سطح استان ها و تهران همواره برگزار می شود و ارتباط نزدیکی میان دولت و بخش خصوصی وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه قدمت اتاق بازرگانی باعث افتخار و فخر است و خوشبختانه این موضوع در اتاق تهران مورد توجه قرار گرفته است، گفت: تشکل ها اهمیت زیادی دارند و همفکری و تبادل نظر بین تشکل ها و دولت بسیار با اهمیت است.

نعمت زاده خاطر نشان کرد: ۲۰۰ نخبه اقتصادی در اتاق بازرگانی که فکر و سرمایه دارند می توانند باعث توسعه کشور شوند و ما نیز طرحی در این زمینه داریم. از شما می خواهیم تا فکر کنید که چه اقداماتی را می توان برای توسعه صادرات و تولید انجام داد.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار