مایلی‌کهن:

جرات نداریم به کی‌روش بگوییم بالای چشمت ابروست/ فوتبال ما کی‌روش را بزرگتر از اندازه واقعی‌اش می‌بیند

سرمربی تیم ملوان بندرانزلی گفت: آنقدر کی روش را بالا برده ایم که جرات نداریم به او بگوییم بالای چشمت ابروست.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان محمد مایلی کهن سرمربی تیم ملوان انزلی در گفت و گو با رادیو جوان گفت: گروهی قوی از کی روش حمایت می کنند. فوتبال ما کی روش را بزرگ تر از آن چه هست تصور می کند به همین دلیل جرات نداریم به او بگوییم بالای چشمت ابروست. 

وی افزود: زمانی که بنده سرمربیگری تیم ملی را کنار گذاشتم بیانیه دادم اما او هم چنان که سرکار است بیانیه می دهد. مقصرکی روش نیست بلکه فدراسیون فوتبال مقصر اصلی است. او کارمند فدراسیون است و باید تابع مقررات ما باشد اگر نمی تواند بهتر است به همان آفریقا که گفته می شود پیشنهاد دارد برود. مشکل این است که کی روش خود را تافته جدا بافته می داند. از ابتدا قرار نبود او مربی پروازی باشد. او حتی به خود زحمت نمی دهد بازی های لیگ را تماشا کند. 

مایلی کهن ادامه داد: ما برای رسیدن به جام جهانی همه کار کرده ایم. چرا کی روش برای رساندن تیم ملی به جام جهانی باید ماهانه 2 میلیارد حقوق بگیرد. جالب است بدانید دندان و موهای کی روش نیز در ایران بیمه است. به گفته رهبر امسال سال اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل است. مصداق بارز این موضوع حقوق های بی حساب و کتابی است که به کی روش داده می شود نه آن که اضافه کاری یک کارمند ساده قطع شود. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
صالح
۰۹:۵۶ ۰۵ بهمن ۱۳۹۵
من نه بعنوان هوادار پرسپولیس بلکه بعنوان ایرانی تحمل اینهمه توهین این کی روش را ندارم


چون یه جوان 26ساله با مدرک تحصیلی دنبال کار بگرده و ی اجنبی بیاد ماهیانه30میلیون بگیره اونم تازه در ماه چند روزش رو تو ایران نباشه اینو چی میگن....

.....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۴ ۰۴ بهمن ۱۳۹۵
آقای مایلی کهن عزیز این ایرادهایی که شما و امثال شما میگیرند فوتبال ایران را به ناکجا آباد میبرد. مصیبتی که برای والیبال و بسکتبال پیش آمده را برای فوتبال درست نکنید. همانطور که برای بسکتبال و والیبال ما مربی سرشناس نمیاد برای فوتبال همین گونه خواهد شد. ما مثل کشورهای عرب توان مالی زیادی نداریم که با هر قیمتی مربی خوب بیاریم. اگر کی روش برود باید منتظر هموطنان شکست خورده برانکو در کرواسی باشیم یا اینکه به سراغ مربیان بی دانش و بدون تجربه بین المللی داخلی برویم که در حل مشکلات باشگاههای کوچک و بزرگ نا توانند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۴ ۰۳ بهمن ۱۳۹۵
درود بر مایلی کهن...حرف حق تلخه...
Iran (Islamic Republic of)
حمیدرضا
۲۱:۴۳ ۰۳ بهمن ۱۳۹۵
واقعاماهی ۲میلیاردبدیم منت کشی هم کنیم .واقعا جای تاسف داره. درود بر مایلی کهن.
Iran (Islamic Republic of)
ناصر
۲۰:۳۸ ۰۳ بهمن ۱۳۹۵
با سلام
این نظر را نسبت به همه نظرهای مخالفی که داده شده می نویسم به نظر آقا محمد وحمید و غیره
راست می گی برید به زمان مربیگری خود مایلی کهن نگاه کنید در سال 98 و یا از کسانی که با ایشان بودند بپرسید که با چه امکاناتی تیم ایران را به جام جهانی هدایت کردند انصاف در نظر دادن خیلی بهتر است این همان مایلی کهنی است که می خواستند فقط برای نوشتن نام یک نفر در تیم ملی بهش 50 میلیون تومان کادو بدهند که رد کرده و فقط برای آبروی ایرانی و ایران کار کرده .
متاسفم برای کسانی که بخاطر پول حاضرند خاک و حتی ناموس خود را بفروشند که چند روز دنیا را خوش باشند
آیا لازم است برای 3 تا بازی در جام جهانی به یک مربی ماهی 2 میلیارد تومان حقوق با کلی امکانات داده شود ؟
لطفا با انصاف پاسخ دهید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۹ ۰۴ بهمن ۱۳۹۵
آقای با غیرت و تعصب اولا کی روش 4 ماهه حقوقی دریافت نکرده که در هیچ جای دنیا در فوتبال حرفه ای اینگونه نیست که مربی نسیه کار کنه. دوما حقوق کی روش با دو دستیارش سالی 3 میلیون یورو نیست. چطوری حساب کردی ماهانه 2 میلیارد میگیره. ثالثا اونموقع مایلی کهن برای بازی ژاپن برکنار شد در ژاپن 3 بر 2 پیروز شدیم و در دو دیدار رفت و برگشت استرالیا رو شکست دادیم. حالا مایلی کهن همه چیز رو به نام خودش ثبت کرده. اونموقع هم فوتبال شرق آسیا بسیار ضعیف تر از امروز بود. پس آقای مایلی کهن حرفهات برای امروز مصرف نداره
Germany
مرتضی
۲۰:۳۲ ۰۳ بهمن ۱۳۹۵
درود بر مایای کهن باشرف و لعنت به هر چه .............مشکل ما در مملکت تعداد بالای ..... در هر صنفی است کاش می شد همه آنها را به درک واصل کرد.
Iran (Islamic Republic of)
فولاد خوزستان مایلی کهن
۱۸:۴۴ ۰۳ بهمن ۱۳۹۵
به شما هم کسی جرات نمیکنه بگه بالای چشمت ابروست. 5 تا تیمو بردی دسته 2 کسی بهت حرفی نزد. تیم امیدو نابود کردی کسی بهت کاری نداشت. در سال 98 تیمه صدر جدولی نتونست مستقیم بره جام جهانی و تو عربستان باخت به خاطر شاهکاره شما. هیچ وقت تو مربی گزی حرفی برای گفتن نداشتی
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۷:۴۶ ۰۳ بهمن ۱۳۹۵
آقایی مایلی کهن خودت چه گلی به سر این فوتبال زدی.چرا انقدر حسادت میکنی دست از سر این فوتبال بردار خستمون کردی
Iran (Islamic Republic of)
مجید
۱۷:۴۴ ۰۳ بهمن ۱۳۹۵
حق بامایلی کهن است بهتراست یه کم انصاف داشته باشید...توکشوری که کارگرش با زحمت ماهی یه میلیون درآمدشه چراباید این اقاازپول بیت المال ماهی دومیلیارد بکیره....مگه فوتبال چه گلی به سرمون زده...اخرشم توگروه 4تیمی میشیم اخر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۲ ۰۳ بهمن ۱۳۹۵
جناب مایلی کهن انصافا خسته نشده اید از حرفهای تکراری؟ شما چه گلی به سر فوتبال ما زده اید که همیشه طلبکار و حق به جانب هستید؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۰ ۰۳ بهمن ۱۳۹۵
خبرنگاران جوان واقعا براتون متاسفم
وقتی مردم درباره حقایق مملکتشون نظر میدن که مردین پخش کنید ولی چون احتمالا شما از یه پیشکسوت خوشتون نیاد و بهش، بی احترامی کنن راحت پخش میکنید بعد اسم خودتون رو مرد و جوانمرد میذارین؟
Iran (Islamic Republic of)
اردشير
۱۶:۱۱ ۰۳ بهمن ۱۳۹۵
اين آقا فکر کرده همه مثل علي دايي بيخيال ميشن.يبار ديگه پات باز بشه دادگاه انقدر اظهار نظر نميکني شما.بعدش هم کي روش کارش خوبه ادعا هم داره حالا بي عرضگي فوتباليستامونه که خرابکاري ميکنن شما اگر ادعاتون ميشه چرا زمان مربي گري نتونستين کاري کني؟محبوبيت کي روش از همه مربي هاي تيم هاي مليمون بيشتره.
تورو خدا يکي اينآقا رو از برق بکشه بيرون موتورش الانه ياتاقان بزنه دوباره بزنه زير گريه
Iran (Islamic Republic of)
علی طادی از بن چهار محال
۱۶:۰۵ ۰۳ بهمن ۱۳۹۵
سلام به حاجی مایلی. زنده باد. راه حل مشکلات فقط و فقط خصوصی سازیه باشگاههاست. چرا نمیشه ؟ منافع عاقایون در خطره.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۰ ۰۳ بهمن ۱۳۹۵
ببین باز کی داره نظر میده !!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۲ ۰۳ بهمن ۱۳۹۵
زشته زود قضاوت کردن
اونقدر به علی دایی گیر دایی که مشخص شد مقصر کیست.
دست بردار با پیشرفت در یک تیم خودتو نشون بده نه به کار دیگران گیر دادن
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۵:۰۵ ۰۳ بهمن ۱۳۹۵
فقط مایلی کهن. تمام انتقاد هاش سازنده است
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۱۴:۴۶ ۰۳ بهمن ۱۳۹۵
زمانی خودت بودی چه گلی به سر فوتبال زدی . شاه عربستان هم میدونست دقیقه چند کیو به جای کی میبری . آقای خاص مردم ممکنه درگیر اتفاقات روز مره بشن ولی خدا رو شکر حافظه خوبی دارند و فراموش کار نیستند . شما اگه راست میگی بشین از تجربیات خودت بگو . چقدر تخریب بسه بجای این همه قضاوت و پیش داوری برو کلاس علمی فوتبالتو ببر بالا که آخرش گریه نکنی آقااااااااااااااا . این همون فوتبالیه که گریه شمایی که تازه با این کارا آشنا بودی و خودت بهتر میدونی در آورد وای بحال کیروش ضمنا " لطفا به نتایج توجه کن . یه روز میترسیدیم به عمان هم ببازیم .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۹ ۰۳ بهمن ۱۳۹۵
چون احتمالا فساد مالي موجود در قراردادش را رو مي كند مانند فساد مالي موجود در قرار داد مربي بسكتبال
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۴ ۰۳ بهمن ۱۳۹۵
آقای مایلی کهن تو رو به خدا به هر کی که می پرستی دست از سر ما بردار. می دونی ویگه ملت خسته شدن ازین عربده کشیدن هات، از این غر زدن هات و گیر دادنهای الکیت به هر کی؟ شما با کی تا حالا رابطه خوب داشتی، کی رو تا به حال قبول داشتی که کی روش نفر دومش باشه.
Iran (Islamic Republic of)
ناصر
۲۰:۲۵ ۰۳ بهمن ۱۳۹۵
با سلام
اولا هر وقت خواستی نظر بدی توهین نکن
ثانیا آیا با وجود این همه سرمربی خوب در ایران آیا واقعا لازم است به یک خارجی ماهی دو میلیارد حقوق بدهی برای اینکه می خواهدسه تا بازی در جام جهانی انجام دهد و کسی هم نگوید بالای چشمت ابروست .
نمی دانم سن و سال شما چند است ولی برو ببین همین مایلی کهن در سال 98 ایران را چطور با بچه های ناشناس و گمنام خودمان چطور برد جام جهانی
ایرانی به ایرانی دلسوز اعتماد کن نه توهین
آخرین اخبار