اهواز؛

یار دوازدهم عامل پیروزی تیم فرش آرا مشهد

مربی تیم فوتسال ملی‌حفاری گفت: حریف از یک پوئن خیلی خوب یعنی تماشاگران‌، برخوردار بود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مربی تیم فوتسال ملی‌حفاری گفت: فکر می‌کنم تماشاگران فرش آرای مشهد در کل جریان مسابقه، تیم‌شان را تشویق کردند و خیلی خوب توانستند در جریان بازی تاثیرگذار باشند..

کیاوش علاسوند مربی تیم فوتسال ملی‌حفاری در خصوص شکست تیمش برابر فرش آرا مشهد، اظهار کرد: بازی خیلی خوب بود و ما مسابقه را بسیار خوب آغاز کردیم. در ابتدا نیز به گل رسیدیم ولی داور کمی عجله کرد و گل سالم ما را مردود اعلام کرد.

وی افزود: پس از این نیز جریان بازی به سود تیم مشهد شد و آن‌ها بهتر از ما بازی کردند. این تیم در نیمه اول صاحب توپ و میدان بود و ما نیمه خوبی نداشتیم. در نیمه دوم شرایط‌مان تغییر کرد و به بازی برگشتیم و خیلی خوب بازی کردیم.

مربی تیم فوتسال ملی‌حفاری با اشاره به حمایت بسیار خوب تماشاگران مشهدی از تیم فرش آرا، گفت: حریف از یک پوئن خیلی خوب یعنی تماشاگران‌، برخوردار بود. فکر می‌کنم این تماشاگران در کل جریان مسابقه، تیم‌شان را تشویق کردند و خیلی خوب توانستند در جریان بازی تاثیرگذار باشند.

وی خاطر نشان کرد: در کل ما در نیمه دوم بر بازی مسلط شدیم ولی متاسفانه نتوانستیم توپ‌ها‌ی‌مان را وارد دروازه حریف کنیم و شاید یکی از دلایل عدم تمرکزمان حضور این همه تماشاگر خوب بود. در کل از عملکرد بازیکنانم راضی هستم و بسیار خوب کار کردند و فقط در فاز گلزنی خوب نبودیم که باید تلاش کنیم این نقیصه را طی بازی‌های باقی‌مانده برطرف کنیم تا به جایگاه بالاتری صعود کنیم.

وی درباره این‌که اگر در این بازی به پیروزی می‌رسیدند می‌توانستند با تیم‌های دبیری و تاسیسات دریایی در امتیاز 38 برابر شوند نیز گفت:‌ ‌به هر حال تیمی که از فرصت‌هایش بهره نبرد نمی‌تواند در بالای جدول بماند. تیم مشهدی باهوش‌تر بود و توانست از موقعیت‌هایش به خوبی استفاده کند و این تفاوت تیم ما با حریف بود. تمام برنامه‌ریزی‌ ما برای کسب سه امتیاز بود که متاسفانه به این مهم نرسیدیم.

علاسوند در خصوص دیدار آینده تیمش مقابل دانشگاه آزاد نیز عنوان کرد:‌ دانشگاه با توجه به تغییراتی که داشته است، حال و هوای تازه‌ای دارد. به نظرم بازی فوق‌العاده سخت خواهد بود، چرا که دانشگاه آزاد چیزی برای از دست دادن ندارد و بازی با چنین تیم‌هایی بسیار سخت است. امیدوارم سه امتیاز را در اهواز نگه داریم و منتظر لغزش تیم های بالاتر از خودمان باشیم. ما برای این دیدار احمد ملاعلی را به دلیل محرومیت نداریم.

انتهای پیام/ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.