فرکی:سایپا و سیاه جامگان به برد نیاز دارند

سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت:ما و سیاه جامگان در جایگاهی هستیم که نیاز به برد داریم و برد می‌تواند روحیه ما و حریف را خوب کند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،حسین فرکی سرمربی سایپا در نشست خبری پیش از دیدار تیمش با سیاه جامگان گفت : ابتدا به خانواده شهدای آتش نشان تسلیت می گویم و امیدوارم این شهدا با امام حسین محشور شوند.

سرمربی ساپیا درباره دیدار با سیاه جامگان بیان کرد : ما و سیاه جامگان هر دو در یک جایگاه هستیم که نیاز به پیروزی داریم.به این دلیل که این برد می تواند شرایط روحی خوبی برای ما و حریف ایجاد کند.هر دو تیم تلاش می کنند به این هدف برسند.دقیقا مثل خود سیاه جامگان ما هم تغییراتی را به لحاظ مجموعه بازیکنان داشته ایم.هر دو تیم شرایط تازه ای را دارند.ما بازی هفته گذشته را با تساوی پشت سرگذاشتیم و سیاه جامگان هم همین روند را طی کرد.نتیجه مساوی به کار ما نمی آید و حتما به دنبال پیروزی مقابل تیم خوب سیاه جامگان هستیم.در لیگ برتر تیم آسان وجود ندارد.به سه امتیاز این بازی به عنوان یک هدف نگاه می کنیم.
 
وی ادامه داد:بازی ها در هر مرحله ای که انجام شود حساس است.چه تیم هایی که مدعی قهرمانی هستند و چه تیم های پایین جدول و حتی میانه جدول.پس ما بازی ساده ای نداریم.چه بازی در بالای جدول و چه پایین جدول دشوار است.امیدواریم با توجه به تغییراتی که در نیم فصل داده ایم و هنوز هم نیاز به تغییر داریم نتیجه خوبی کسب کنیم.با تغییرات فعلی که به وجود آمده امیدواریم بازی هایمان را با پیروزی دنبال کنیم.در دو هفته اول در نیم فصل این اتفاق رخ نداده است.عملکرد ما مقابل پرسپولیس و ذوب آهن به شکلی بوده که نتوانستیم مقابل این دو تیم پیروز شویم.

سرمربی سایپا درباره ضعف تیمش در فاز گلزنی گفت:آنچه لازمه کار ما بوده است را دنبال کرده ایم.مشکل ما،مشکل روحی روانی است.نتوانستیم روند خوب 5 هفته اول را سپری کنیم که آن هم دلایل خاص خودش را داشت.مصدومیت هایی داشتیم که نمونه اش مهدی ترابی بود.او در 5 هفته اول برای ما بسیار خوب کار کرد.آسیب دیدگی اش در اردوهای تیم ملی به ما ضربه زد.بازیکنان زیر فشار رفتند و نتوانستند کیفیت بالا را ادامه دهند.به هر حال ما امیدواریم در این بخش خودمان را تقویت کنیم.با توجه به اینکه زمان تمرین نیست بین دو بازی باید ریکاوری کنیم و فقط یک جلسه یا دو جلسه تمرین خوب داریم.
 
وی در مورد غیبتش در تمرینات تیم سایپا در هفته گذشته گفت: به دلیل کسالت نتوانستم در تمرین حاضر شوم. هنوز هم حالم به طور کامل بهبود پیدا نکرده‌ام و همکارانم در هفته گذشته کار را انجام داده‌اند.


انتهای پیام/
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار