فرکی: خداداد حق دارد به داوری معترض باشد/ نمی دانم خبر استعفایم از کجا آمده است؟

سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: خداداد حق دارد به داوری اعتراض کند چرا که تیم وی در جایگاه مناسبی در جدول قرار نگرفته و هر لحظه خطر سقوط را احساس می‌کند.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، حسین  فرکی سرمربی تیم فوتبال سایپا در نشست خبری پس از پایان بازی تیم‌اش مقابل سیاه جامگان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به جایگاه جدول طبیعی بود نیاز به برد داریم، قبل از این دیدار هم گفته بودم مساوی به درد هیچ کدام از تیم‌ها نمی‌خورد و فقط کسب نتیجه برد ما را  امیدوار می‌کند.

وی در ادامه با اشاره به خبر استعفایش از سمت سرمربیگری و تیم سایپا گفت: نمی‌دانم خبر استفعایم از کجا آمده، با توجه به پیگیری‌های انجام داده‌ قصد استعفا نداشته و چنین خبری را ندیده‌ و در جریانش نیستم.

فرکی در خصوص بحث و جدل خداداد عزیزی با محمد رضا خلعتبری گفت: باید عنوان کنم خداداد عزیزی حق دارد از داوری گله مند باشد چرا که در جایگاه خوبی در جدول قرار نداشته و ضمن احساس خطر سقوط ،گل تیم سایپا به لحاظ قضاوت داوری مردود اما با مشورت کمک داور صحیح اعلام شد، در واقع نمی‌دانم چرا گل مردود را صحیح اعلام کرده‌اند.

سرمربی تیم فوتبال سایپا با اشاره به جذب بازیکنان جدید در تیم بیان کرد: از جذب بازیکنان جدید خوشحالم چرا که می توانند به تیم کمک کنند تا موفق شود. البته باید گفت به هماهنگی نیاز است و بدون شک به هماهنگی کامل نیز می رسیم. البته از لحاظ روحی به جایگاه خوبی دست یافته ایم و از حیث فنی نیز به جایگاه مناسبی در جدول دست می یابیم.

وی با پرداختن به ادامه لیگ برتر و دیدار های پیش روی تیم فوتبال سایپا تصریح کرد: باید در نیم فصل دوم بهتر از نیم فصل نخست نتیجه کسب کنیم، با تیم های فوتبال پدیده و فولاد بازی داریم، در دور رفت لیگ شانزدهم فقط با تک امتیاز این بازی ها را به پایان برده ایم من امیدوارم در بازی برگشت با برد این دیدارها را پشت سر می گذاریم.

فرکی یاد آور شد: امیدوارم تیم فوتبال سایپا در ادامه فصل موفق عمل کرده و با جمع آوری امتیازات به جایگاه شایسته خود دست یابد.

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار