بسته شدن ۲ روزه جاده هراز

جاده هراز امروز و فردا بسته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،مرکز مدیریت راههای مازندران اعلام کرد جاده هراز به علت عملیات راهسازی در تونل شماره 9 ، امروز دوشنبه و فردا سه شنبه 5 بهمن از ساعت 6 صبح تا 17:30 بسته خواهد بود.

بر اساس این گزارش افرادی که در این دو روز قصد تردد از مازندران به تهران یا برعکس را دارند از جاده سوادکوه یا کندوان استفاده کنند.

سرهنگ خسرویان سرپرست پلیس راه مازندران در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،با اشاره به لغزندگی جاده های کوهستانی مازندران افزود: رانندگان برای تردد در جاده های کوهستانی علاوه بر همراه داشتن تجهیزات ایمنی از سالم بودن سامانه گرمایشی و چراغ های مه شکن مطمئن باشند.

وی با بیان اینکه ترافیک اکنون در همه جاده های ارتباطی مازندران عادی و روان است، گفت: ارتفاعات محور کندوان اکنون با بارش برف و در دامنه با بارش باران همراه است.

سرپرست پلیس راه مازندران افزود: محور كرج - چالوس نیز روزهای شنبه، يكشنبه، دوشنبه و سه شنبه تا 20 اسفند 95 بسته است.

وی با بیان اینکه این محور از ساعت 21:30 تا 5:30 به‌دليل اجرای عمليات پايدار سازی 700 متر تونل بسته خواهد بود گفت: اجرای عمليات در طول روز همزمان با عبور ترافيك صورت می گيرد.

سرهنگ خسرویان افزود: این محدودیت ها روزهای چهارشنبه ، پنجشنبه ، جمعه ، تعطيلات رسمی و روزهای قبل و بعد از تعطيلات چند روزه اعمال نخواهد شد.

انتهای پیام/ ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار