اردبیل؛

خطر در کمین ساختمان‌های تاریخی اردبیل

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی از خطر تهدید ساختمان‌های تاریخی اردبیل خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازاردبیل، صدیف بدری با بیان اینکه خطر ساختمان‌های قدیمی و تاریخی اردبیل را تهدید می‌کند، اظهار کرد: شهروندانی که در ساختمان‌های قدیمی اردبیل به فعالیت اقتصادی مشغولند باید به هشدارهای ایمنی توجه داشته باشند.

وی گفت: باید تمام ساختمان های بلند مرتبه و قدیمی به سیستم اعلام حریق و سایر تجهیزات و امکانات ایمنی پیشرفته آتش نشانی مجهز باشند.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی افزود: ساختمان‌هایی نظیر بازار تاریخی اردبیل از وضعیت مناسبی از لحاظ ایمنی برخوردار نیستند و هم کسبه و هم مسؤولان ذیربط باید به این مساله حساس باشند.

بدری با تاکید بر بهسازی و نوسازی سیستم‌های آتش‌نشانی در کنار ایمن‌سازی ساختمان‌ها بیان کرد: فراهم کردن تجهیزات کامل آتش‌نشانی هزینه‌بر است و با توجه به درآمدهای ناپایدار و پایین شهرداری‌هایی چون اردبیل، دولت باید حمایت‌های لازم را در این خصوص به عمل آورد.

وی اظهار امیدواری کرد تا با ایمن‌سازی ساختمان‌های قدیمی و تاریخی و رعایت استانداردهای ایمنی در ساختمان‌های جدیدالاحداث، شاهد حوادث ناگواری همچون آتش‌سوزی و فروریختن ساختمان پلاسکو در تهران نباشیم.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار