۱۴ درصد اهالی دیر تحت پوشش کمیته امداد

معاون توانمندی کمیته امداد امام خمینی شهرستان دیر از جمعیت ۱۴ درصدی مردم شهرستان دیر تحت پوشش کمیته امداد خبر داد.

۱۴ درصد اهالی دیر تحت پوشش کمیته امداد
به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، جعفر محمدداد ظهر دوشنبه در همایش زکات بخش بردخون اظهار داشت: فقر و محرومیت در شهرستان وجود دارد به گونه‌ای که ۱۴ درصد مردم یعنی هزار و ۹۸۱ خانوار تحت پوشش کمیته امداد هستند.

وی افزود: کمیته امداد امام خمینی در زمینه احیای فرایض دینی، احداث مسکن نیازمندان، حمایت از تحصیل دانش آموزان و دانشجویان و رفع فقر از خانواده‌ها گام برمی‌دارد که در ۱۰ ماه امسال۱۰ میلیارد ریال تسهیلات خوداشتغالی پرداخت شده است.

محمدداد با اشاره به اینکه افراد محرومی در بردخون پس از اشتغال به مدارج و مشاغل مناسب دست یافته‌اند، اضافه کرد: اگر افراد نیازمند کارآفرین باشند کمیته سرمایه لازم را در اختیار آنان قرار می‌دهد چرا که نظام خدمت به محرومان را وظیفه خود می‌داند.

معاون توانمندی کمیته امداد امام خمینی شهرستان دیر ادامه داد: تاکنون شهرستان دیر از نظر دریافت زکات در استان رتبه اول تا سوم را کسب کرده که در ۱۰ ماهه ۹۵ بیش از سه میلیارد ریال جذب شده و برای رفع محرومیت وخدمت به مردم منطقه هزینه شده است.

وی با اشاره به اینکه بیشترین سهم زکات شهرستان متعلق به بخش بردخون است، خاطرنشان کرد: هرچه مشارکت مردم در امر جذب زکات بیشتر باشد منافع آن نصیب منطقه خواهد شد.

انتهای پیام/ ث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.