توزیع شیر در مدارس منطقه بردخون آغاز شد

رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه بردخون از آغاز توزیع شیر در مدارس منطقه بردخون حبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، ظهیر محمودی صبح سه‌شنبه در آیین توزیع شیر در دبستان شهید بلال اظهار داشت: جایگاه کودکان برای ساخت جامعه ای پویا باعث شده که اکثر کشورها نسبت به راهکارهای بهبود وضع تغذیه ای کودکان جامعه، توجه خاصی داشته باشند.

وی افزود: از برنامه‌های مهم جهانی اجرای برنامه شیر در مدارس است که با توجه به نقش مهم آن در بهبود سلامت دانش آموزان مورد توجه همه کشورهای جهان قرار گرفته است.

رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه بردخون اضافه کرد: با توجه به اهمیت و نقش شیر در سلامت و رشد جسمی و فکری دانش آموزان، امروزه در حدود ۱۰۰ کشور جهان، برنامه شیر مدارس اجرا می‌شود.

محمودی با بیان اینکه همه کودکان حق دارند از تغذیه خوب، محیط مناسب و مراقبت‌های بهداشتی اساسی برخوردار باشند، گفت: محافظت در برابر انواع بیماری‌ها و ضرورت رشد و تکامل جسمی و فکری مناسب از دلایل توزیع شیر در مدارس به‌ویژه در دوره ابتدایی است.

رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه بردخون با توصیه ویژه به دانش‌آموزان برای مصرف شیر در خانه و مدرسه، ادامه داد: هفته‌ای سه روز شیر در مدارس توزیع می‌شود که دانش‌آموزان باید شیرها را در مدرسه استفاده کنند.

انتهای پیام /پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.