مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: برگزاری تورنمنت های بین المللی در داخل استان اردبیل، باعث تحرک بخشی به جامعه ورزشی استان می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازاردبیل، ایوب بهتاج در جلسه ستاد هماهنگی مسابقات بین المللی شطرنج جام فجر با اعلام این مطلب گفت: تاثیر برگزاری تمام مسابقات فرااستانی اعم از کشوری، بین المللی، آسیایی و جهانی منحصر به همان رشته نیست بلکه باعث تحرک بخشی به جامعه ورزشی استان می شود و این یک روحیه روبه جلوی ورزشی می باشد.

وی ادامه داد: باید کارهای بزرگ در ورزش انجام دهیم تا بتوانیم در ورزش کشور و حتی فراتر از مرزهای ایران، جایگاهی برای ورزش استان اردبیل بسازیم و برای پیشرفت ورزش استان باید بیش از این توان بگذاریم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل افزود: تمام زحمات برگزاری مسابقات ورزشی برگردن هیات های ورزشی می باشد و اداره کل به عنوان پشتیبان همراه هیات ها بوده و از آنها حمایت صددرصد خواهد کرد.

وی در انتها خطاب به مسوولان هیات شطرنج استان اردبیل گفت: برای استعدادیابی در تمام رشته های ورزشی تفاهم نامه ای با آموزش و پرورش منعقد شده و هیات شطرنج هم می تواند بحث استعدادیابی را به صورت مداوم و سالانه در سطح مدارس طبق رده های سنی متفاوت از پایه تا دبیرستان پیگیری کرده و آینده سازان شطرنج استان را تحت پوشش و آموزش مداوم قرار دهد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.