خلیج نایبند، ظرفیت کم‌نظیر گردشگری

سرپرست اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان بوشهر گقت: شهرستان عسلویه دارای ظرفیت بالای گردشگری است و خلیج نایبند ظرفیت کم‌نظیر گردشگری طبیعی در استان بوشهر است.

خلیج نایبند، ظرفیت کم‌نظیر گردشگری
به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، ناصر امیرزاده اظهار داشت: استان بوشهر دارای ظرفیت‌های گردشگری متعدد و متنوعی است و در نقاط مختلف استان شاهد وجود این ظرفیت‌های کم‌نظیر هستیم.

وی به ظرفیت‌های گردشگری در جنوب استان بوشهر اشاره کرد و ادامه داد: برخی افراد، منطقه جنوب استان بوشهر را به عنوان یک منطقه صنعتی می‌بینند در حالی که این منطقه دارای چشم‌اندازها و مناظر طبیعی کم‌نظیری است.

سرپرست اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان بوشهر با اشاره به ظرفیت بالای استان در گردشگری طبیعی، گفت: خلیج نایبند ظرفیت کم‌نظیر گردشگری طبیعی در استان بوشهر است.

وی خاطرنشان کرد: شهرستان عسلویه در زمینه گردشگری دارای ظرفیت بسیار بالایی است و بیشترین جاذبه‌های طبیعی استان در این شهرستان قرار دارد.

امیرزاده خاطرنشان کرد: گردشگران در کنار جاذبه‌های صنعتی موجود در شهرستان عسلویه، می‌توانند از جاذبه‌های طبیعی این شهرستان زیبا هم لذت ببرند.

انتهای پیام/ ث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.