سعداله یف،رامونوف و انور گدویف از جام یاریگین معاف شدند؛

تدیف:بعد از جام یاریگین آزادکاران اعزامی به ایران مشخص می شوند

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد روسیه گفت: جام یاریگین به طور سنتی بعنوان مرحله اول انتخابی مسابقات اروپایی و جهانی محسوب می شود.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، جامبولات تدیف سرمربی تیم کشتی آزاد روسیه با بیان این مطلب افزود: پس از مسابقات جام یاریگین نسبت به انتخاب تیم خود در جام جهانی کشتی آزاد که اواخر بهمن ماه در ایران برگزار می شود، تصمیم گیری خواهیم کرد.
وی ادامه داد:معتقدم باید با استفاده از نفرات جوان و با انگیزه که در جام یاریگین موفق شده اند به همراه برخی از نفرات دیگر در این رقابت ها حضور یابیم.
تدیف افزود: البته هدف ما قهرمانی در این مسابقات است چراکه قهرمانی انگیزه مضاعفی به کشتی گیران جوان ما خواهد داد.
سرمربی تیم کشتی آزاد روسیه تصریح کرد: عبدالرشید سعداله یف و سوسلان رامونوف به همراه انور گدویف که موفق به کسب مدال های طلا و نقره المپیک شده اند از این رقابت ها معاف هستند و در واقع نیازی نیست که در انتخاب اولیه تیم روسیه حضور داشته باشند.
وی در مورد تغییرات پیشنهادی در مورد برگزاری مسابقات تصریح کرد: به شخصه با برگزاری مسابقات یک وزن در دو روز و وزن کم کردن به صورت دو بار مخالفم و آن را مناسب نمی دانم اما با برگزاری مسابقات در 10 وزن موافقم چراکه باعث شکوفایی و حضور چهرهای بیشتری در کشتی خواهد شد فقط حیف که مسابقات المپیک در 6 وزن ادامه خواهد داشت.
تدیف در پایان خاطرنشان کرد: تمرینات تیم کشتی آزاد روسیه از روز اول فوریه در شهر سوچی آغاز خواهد شد.
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار