رمضان آباچاروف و موسی اولویف در ایران به میدان می رود؛

کوگیاشویلی:جام جهانی ملاک انتخاب مسابقات اروپایی خواهد بود

سرمربی تیم کشتی فرنگی روسیه گفت: برای حضور در مسابقات اروپایی، ترکیب خود را پس از جام جهانی اعلام خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، گوگی کوگیاشویلی سرمربی تیم کشتی فرنگی روسیه پس از رقابت های جام پادوبنی با بیان این مطلب افزود: عملکرد برخی کشتی گیران در جام جهانی کشتی فرنگی، ملاک انتخاب تیم ما برای مسابقات قهرمانی اروپا خواهد بود.
 
وی افزود: در جام پادوبنی چند کشتی گیر ما از جمله، آلبیف، سورکوف، آباچاروف و ولاسوف به دلایل مختلفی غایب بودند که باید در مسابقات بعدی از جمله جام جهانی و قهرمانی اروپا شرکت نمایند.
 
کوگیاشویلی تصریح کرد: آرتم سورکوف در وزن 66 کیلوگرم قبل از شروع مسابقات تب کرد و به همین دلیل حضور نیافت اما با توجه به عملکردش در مسابقات قبلی جواز حضور در رقابت های قهرمانی اروپا را بدست آورده است.
 
وی افزود: اسلام بک آلبیف نیز با توجه به سنی که دارد باید خودش تصمیم بگیرد که در دنیای قهرمانی خواهد ماند یا به مربیگری روی می آورد، بهرحال وی در ترکیب ما در جام جهانی و مسابقات اروپایی نخواهد بود و احتمالا در حال آماده سازی برای حضور در رقابت های قهرمانی روسیه و شرکت در مسابقات جهانی است.  
 
کوگیاشویلی در مورد آباچاروف اظهار داشت: وی به تازگی قهرمان جهان در وزن 80 کیلوگرم شده است و اولویت ما حضور وی در رقابت های اروپایی است. اما در نظر داریم وی و یکی دیگر از کشتی گیرانی که خود را در این وزن به ما ثابت کند را راهی رقابت های جام جهانی کنیم.
 
سرمربی تیم کشتی فرنگی روسیه در پایان خاطرنشان کرد: احتمال دارد چند کشتی گیر که در جام پادوبنی موفق بودند از جمله موسی اولویف در جام جهانی که اواخر اسفندماه در ایران برگزار می شود، به میدان بروند.
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار