مدیرعامل باشگاه شیمیدر:

منافع ملی بر همه مسائل ارجحیت دارد/ فدراسیون بسکتبال از آئین نامه ها مطلع نیست

صفرزاده گفت: من همیشه تابع قوانین بودم و هرچه باشد قبول می کنم زیرا که منافع ملی بر همه مسائل ارجحیت دارد.

صفرزاده ویراش/////به گزارش خبرنگار حوزه توپ و تور باشگاه خبرنگاران جوان: در پی تلاش محمود مشحون برای حذف امیرحسین صفرزاده از مسئولیت وی در فیبا آسیا، صادق قنبری مسئول کمیته روابط بین الملل به جای صفرزاده معرفی شد، اما ظاهرا این کار فدراسیون با مخالفت معاونت قهرمانی وزارت ورزش و جوانان روبه رو شده است.

امیرحسین صفرزاده در این خصوص در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: من در جریان این موضوع و تصمیم وزارت ورزش و جوانان نیستم اما معاونت محترم وزیر ورزش به طور حتم صلاح ورزش ایران را می خواهد. سجادی سالیان سال است که در این زمینه ها تجربه دارد. در هر صورت من تابع قوانین هستم و هر تصمیمی که بگیرند چه به ضرر من باشد چه به نفعم باشد قبول می کنم چراکه منافع ملی بر همه مسائل ارجحیت دارد.

صفرزاده ادامه داد: همچنان عضو این کمیته هستم اما در جلسه ایی که در لبنان داشتیم، نتوانستم شرکت کنم زیرا که نیاز به تایید شورای برون مرزی داشت تا من بتوانم با مجوز صادر شده در این جلسه حضور پیدا کنم که متاسفانه درخواست شورای برون مرزی از سوی فدراسیون بسکتبال به وزارت ورزش ارسال نشد.

وی ادامه داد: تا سال 2020 تمام اعضای این کمیته ثابت هستند و هیچ کس نمی تواند تا آن زمان تعویض شود، اما فدراسیون بسکتبال در کمال تعجب و بدون بررسی آئین نامه های مربوطه این کار را انجام داد، شاید به همین دلیل است که با مخالفت معاونت قهرمانی وزارت ورزش و جوانان رو به رو شده است و لیکن بهتر است فدراسیون بسکتبال در این خصوص اظهار نظر کند.

صفرزاده عنوان کرد: می توانستم به این جلسه بروم اما همان طور که قبلا هم اشاره کردم تابع قوانین کشور هستم، بنابراین ترجیح دادم بدون دستور وزارت ورزش و تائید شورای برون مرزی به این جلسه نروم و متاسفانه به عنوان نماینده ایران در این جلسه غیبت داشتم. البته این را نیز بگویم که برخی افراد در فدراسیون بسکتبال در خیلی موارد بدون مجوز شورای برون مرزی ، سفرهای خاصی به برخی کشورها مثل سوئیس داشتند که خودشان و البته جامعه همواره فهیم بسکتبال می دانند به چه منظور بوده است!

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار