حشمتيان در همايش فصلي خانه احزاب:

خانه احزاب استانی در دهه فجر راه اندازی می‌شود

رئیس خانه احزاب گفت: در دهه فجر قرار است در اکثر استان ها خانه احزاب راه اندازی شود.

به گزارش خبرنگار احزاب و تشكل هاي گروه سياسي باشگاه خبرنگاران جوان، قدرتعلی حشمتیان رئیس خانه احزاب صبح امروز در همایش فصلی خانه احزاب اظهار داشت: مقام معظم رهبری برای احزاب ارزش قائل هستند و ما ایشان را حامی احزاب می دانیم.

وی با اشاره به اينكه امام خميني (ره) هم به حزب اعتقاد داشتند، ادامه داد: حزب در کشور ما سابقه زيادي دارد و بر اين اساس بها دادن به احزاب بها دادن به مردم است و بي توجهي به آن، بي توجهي به مردم است چرا كه احزاب برخاسته از مردم هستند.

رئیس خانه احزاب در ادامه پيرامون فعاليت هاييش به عنوان رئيس اين خانه تصريح كرد: از ٤ ماه گذشته كه بنده رئيس خانه احزاب شده ام، در خانه احزاب ۳۲ جلسه شورای مرکزی در هر ١٥ روز يك بار برگزار کردیم و سه بار با وزير كشور و يك بار هم با رئيس مجلس برگزار شد.

حشمتیان با بيان اينكه مدت ها به دنبال خانه مستقلي براي احزاب بوديم، اظهار داشت:خوشبختانه تلاش هاي ما نتيجه داد و وزیر کشور به قول خود برای تجهیز خانه احزاب عمل کرده و اميدواريم وزارت كشور به قولش ادامه دهد.

وی با تاكيد بر اينكه اگر احزاب قوی باشند فسادهای اقتصادی و سیاسی اتفاق نمی افتد، تصريح كرد: این مسئله نشان دهنده اهمیت نقش احزاب در کشور است و بايد به آن بيشتر توجه شود.

رئیس خانه احزاب خاطر نشان كرد: در دهه فجر قرار است در اکثر استان ها خانه احزاب راه اندازي شود.
 
انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار