گناوه:

آموزش 633 زوج متقاضی ازدواج

کارشناس بهداشت خانواده شبکه بهداشت و درمان گناوه گفت: در 10 ماه امسال تعداد 633 زوج متقاضی ازدواج در این شهرستان با حضور در کلاس های دایر شده در این شبکه ، آموزش های لازم را زیرنظر مربیان مجرب فرا گرفتند.

آموزش 633 زوج متقاضی ازدواج
به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، آسیه عباسی افزود: زوجهای متقاضی در این کلاسها در ارتباط با مسایل ضروری از جمله اهمیت به لزوم آشنایی با اصول روابط اجتماعی، زناشویی و باروری سالم در ابتدای زندگی مشترک با هدف تحکیم بنیان خانواده زیر نظر کارشناسان بهداشت خانواده و روان آموزش می بینند.

وی گفت: مبانی ازدواج از دیدگاه اسلام و روابط عاطفی و اجتماعی آن از طریق فیلمهای آموزشی نیز به زوجین در این کلاسها ارایه می شود.

عباسی اظهار کرد: ارتقای آموزشهای حین ازدواج و تداوم آن بسیار مهم و ضروری است و یکی از اهداف اصلی شبکه بهداشت و درمان شهرستان گناوه بوده و در این ارتباط اقدام به برپایی کلاسهای آموزشی کرده است.

این کارشناس اظهار کرد: سامانه پیام سلامت ویژه شرکت کنندگان در کلاسهای مشاوره حین ازدواج راهاندازی شده که از طریق آن 40 پیامک به مدت 4 ماه به طور اتوماتیک و رایگان به تلفن همراه مزدوجین بصورت جداگانه با موضوعاتی نظیر روابط زناشویی، پیشگیری از ایدز، انجام مراقبت پیشگیری از بارداری و فرزندآوری، روابط زناشویی، روابط عاطفی و اجتماعی همسران ارسال می شود.

کارشناس بهداشت خانواده شبکه بهداشت و درمان گناوه گفت: مزدوجین همچنین می توانند سئوال های خودرا به شماره 3002844 پیامک و پاسخ آن را دریافت کنند.

انتهای پیام/ ث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.