مشهد؛

برگزاری دوره تخصّصی اقدامات پیش بیمارستانی

دوره تخصصی اقدامات پیش بیمارستانی به صورت منطقه ای و با حضو امداد گران جمعیت های هلال احمر شهرستان های قوچان و درگز و چناران برگزار شد

برگزاری دوره تخصصی اقدامات پیش بیمارستانی در جمعیت هلال احمر قوچانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، رییس جمعیت هلال احمر قوچان با بیان این خبر افزود: هدف از برگزاری این دوره آشنایی امدادگران با نحوه برخورد با مصدومان ترومایی حوداث و همچنین افزایش توانمندی آنها در شرایط عملیاتی اعلام کرد.

سعید فکوری افزود :این دوره باحضور 31 نفر از امدادگر به مدت پنج روز به اجرا در آمد و فراگیران در این دوره اقدامات پیش بیمارستانی را زیر نظر اساتید مجرب فرا گرفتند.

فکوری با اشاره به اینکه شهرستان قوچان در منطقه حادثه خیز قرار دارد اظهار کرد : جمعیت هلال احمر که اصلی ترین ارگان ها در زمینه امداد ونجات است از آمادگی این شهرستان را برای برگزاری تمامی دوره های تخصصی امداد و دوره های تخصصی نجات از قبیل اقدامات پیش بیمارستانی ،جستجو و نجات در حوادث جادهای و  جستجو و نجات در کوهستان ، ارتفاع و فضای معلق ، آوار و زلزله را با بهره گیری از بهترین امکانات آموزشی خبر داد.

او گفت : در ماه های گذشته دوره تخصصی حمایت روانی در حوادث برای برادران و دوره تخصصی اسکان اضطراری و اردوگاه برای خواهران برگزار شد.

او گفت : دوره تخصصی اقدامات پیش بیمارستانی و بهداشت و تغذیه در حوادث برای خواهران و همچنین دوره تخصصی اسکان اضطراری و اردوگاه و پشتیبانی عملیات برای برادران نیز اجرا خواهد شد.
انتهای پیام// ح خ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.