اردبیل؛

تخصیص اعتبار 100 میلیارد ریالی به رفع مشکلات آب شرب اردبیل

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی از اختصاص اعتبار 100 میلیارد ریالی به رفع مشکلات آب شرب اردبیل خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازاردبیل، محمد فیضی افزود: با توجه به اینکه اصلاح کیفیت آب شرب در استان اردبیل یکی از مهمترین دغدغه‌ها و اصلی‌ترین مطالبه مردم این منطقه به ویژه مناطق حاشیه‌نشین است که نیاز استدر این راستا مسئولان استان توجه و اهتمام ویژه‌ای به رفع مشکلات این حوزه داشته باشند که اخیرا در همین راستا 100 میلیارد ریال اعتبار به رفع مشکلات آب شرب اردبیل اختصاص یافته و در اختیار متولی این امر قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه پیگیریهای زیادی از سوی مردم مناطق مختلف استان اردبیل برای تصحیح کیفیت آب شرب منطقه شده است،‌ افزود: نیاز است تا در این راستا همه مسئولان و دستگاههای اجرایی به ویژه آب منطقه‌ای استان اردبیل توجه ویژه‌ای به امر بهبود کیفیت آب شرب و انتقال آب شرب سالم به مناطق مختلف استان به ویژه مناطق محروم و دورافتاده داشته باشند.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: مبنی بر برخی گزارشات به دست آمده از سوی مردم مناطق مختلف استان اردبیل به ویژه در حاشیه‌های شهر اظهار شده که کیفیت آب شرب این منطقه نامناسب بوده و در برخی از اوقات نیز رنگ و بوی نامطبوعی به خود می‌گیرد که ما نیز به دنبال همین گزارشات ارائه شده از سوی مردم در حال پیگیری مشکل هستیم و در اسرع وقت به حل این معضل اقدام خواهیم کرد.

فیضی بیان کرد: نگرانی و گله‌مندی مردم استان اردبیل در راستای نبود کیفیت مناسب آب شرب بسیار بجا و بحق بوده که این وظیفه ما نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی است تا پیگیر این مشکلات مطرح شده باشیم و علاوه بر این امر نیاز است مسئولان امر و دولت‌مردانی که به طریقی در این مهم دخالت دارند هر چه زودتر به فکر چاره‌اندیشی باشند.

وی با تاکید بر ضرورت تسریع روند عملیات اجرایی طرحهای آبی و حوزه آبرسانی در استان اردبیل تصریح کرد: نیاز است اجرایطرحهای در دست اجرا که با هدف بهبود کیفیت آب شرب و کیفی‌سازی در سطح استان انجام می‌شود تسهیل شده و با اعتبارات اختصاص یافته تسریع شود.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.