اصفهان؛

یازدهمین شماره ویژه نامه "دید در شهر" منتشر شد

یازدهمین شماره ویژه نامه سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان با عنوان "دید در شهر" امروز منتشر شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،روابط عمومی سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان، یازدهمین شماره ویژه نامه سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان با عنوان "دید در شهر" صبح امروز هفتم بهمن ماه ضمیمه روزنامه اصفهان زیبا منتشر شد.
مرور برنامه های برگزار شده در دی ماه و اعلام برنامه های اجرایی سازمان فرهنگی تفریحی در ایام زمستان از مهمترین بخش‌های یازدهمین شماره "دید در شهر" است.
گزارش ویژه برنامه های سازمان فرهنگی تفریحی شامل یک روز متفاوت در اصفهان، نشست نمادپردازی در آرایه های معماری اصفهان، گاه سوم جشنواره چهارگاه، ویژه برنامه "سایه بر قاب"، نمایشگاه های هنری موزه هنرهای معاصر، ویژه برنامه های کارنامه در تالار هنر و هنرسرای خورشید و... در این ویژه نامه ارائه شده است.
همچنین شهروندان اصفهانی می توانند گزارش نمایش قطعه گمشده، کارگاه آموزشی فیمنامه نویسی، پاتوق فیلم مستند، نشست اعضای شورا با مسوولین مرکز اصفهان شناسی، ویژه برنامه کمدی "پایه خنده" و ... را نیز در این ویژه نامه بخوانند.
تصاویر و ویدیوهای برنامه های سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان نیز در قالب "کیوآرکد" در دسترس مخاطبین ویژه نامه است که علاقه مندان برای دریافت فایل پی دی اف این ویژه نامه می توانند به سایت esfahanfarhang.ir مراجعه کنند .




انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.