مراسم شب هفت شهدای آتش نشان مجتمع پلاسکو در ارومیه برگزار شد

مراسم شب هفت شهدای آتش نشان مجتمع پلاسکوی تهران با حضور اقشار مختلف مردم، کارکنان آتش نشانی و مسئولان شهری و استانی در ارومیه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛در این مراسم که پنجشنبه شب با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان آذربایجان غربی و آتش نشانان ارومیه ای در مسجد چهارده معصوم(ع) برگزار شد، مردم با قرائت فاتحه یاد و خاطره آتش نشانان فداکار ایران در مجتمع پلاسکو را گرامی داشتند.
این آیین با مداحی در سوگ شهدای آتش نشان در حادثه پلاسکو ادامه یافت.
در هفته گذشته نیز آیین ویژه ای به یاد آتش نشانان جان باخته در حادثه پلاسکو در شهرداری ارومیه برگزار شده بود که مردم، حضوری پرشور در آن داشتند و یاد و خاطره این آتش نشانان را گرامی داشتند.
جمعه هفته گذشته نیز مردم ارومیه در حرکتی نمادین و خودجوش، در مراکز آتش نشانی این شهر حضور یافتند و با نثار فاتحه، همدردی خود را با جامعه آتش نشانی ابراز کردند.
ساختمان پلاسکو واقع در خیابان جمهوری تقاطع خیابان فردوسی حدود ساعت 8 صبح روز پنجشنبه (30 دی) دچار حریق شد و پس از حدود سه ساعت عملیات اطفای حریق، ساختمان یکباره به طور کامل فروریخت و تعدادی از آتش نشانان و شهروندان زیر آوار ماندند.

انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.