زنجان؛

پذیرش دانشجو در دانشگاه علمی- کاربردی واحد "فرهنگ و هنر زنجان"

پیش‌ثبت نام دانشگاه علمی- کاربردی واحد "فرهنگ و هنر زنجان" برای ترم بهمن‌ماه سال ٩٥ آغاز شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ؛مجید کامیار، رئیس دانشگاه علمی کاربردی واحد فرهنگ و هنر زنجان با اعلام این خبر گفت: این پیش‌ثبت نام در مقطع کاردانی حرفه‌ای شامل رشته‌های موسیقی با گرایش نوازندگی ساز ایرانی، هنرهای تجسمی با گرایش عکاسی، سینما با گرایش فیلم‌سازی، امور فرهنگی، روابط عمومی، تبلیغات و خبرنگاری است.


وی ثبت‌نام در این مرحله را تا هفته آینده دانسته و افزود: احتمالا از هفته بعد، مرحله ثبت‌نام قطعی ویژه ترم بهمن ٩٥ آغاز می‌شود.

کامیار مدارک مورد نیاز برای ثبت‌نام را داشتن مدرک دیپلم متوسطه بدون نیازبه مدرک پیش‌دانشگاهی و بدون آزمون ورودی برای دانشگاه اعلام کرده و ادامه داد: علاقه‌مندان می‌توانند از طریق مراجعه حضوری به آدرس شهرک نصر، خیابان نصر، ضلع شمالی میدان نصر، موسسه آموزش علمی- کاربردی فرهنگ و هنر و یا تماس با شماره ٥٠-٣٣٤١٠٠٤٩ – ٠٢٤ نسبت به ثبت‌ مشخصات خود و پیش‌ثبت‌‌نام اقدام کنند.

وی این مرحله را برای کمک به علاقه‌مندان جهت ثبت‌نام قطعی دانسته و گفت: بعد از مشخص شدن زمان ثبت‌نام قطعی، به همه کسانی که در مرحله پیش‌ثبت‌نام شرکت کرده‌اند اطلاع داده می‌شود تا روند ثبت‌نام خود را تکمیل کنند.


انتهای پیام/ ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
hanieh
۱۵:۴۴ ۱۲ مرداد ۱۳۹۷
سلام شهریه رشته عکاسی چقدره؟