اردبیل؛

برگزاری 100 برنامه به مناسبت دهه فجر در شهرستان خلخال

فرماندار شهرستان خلخال گفت: همزمان با آغاز ایام‌الله دهه فجر بیش از ۱۰۰ برنامه ویژه در شهرستان خلخال برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازاردبیل؛ فریدون بابایی در جلسه ستاد برگزاری ویژه برنامه‌های گرامیداشت دهه فجر شهرستان خلخال اظهار داشت: همزمان با آغاز ایام‌الله دهه فجر بیش از 100 برنامه ویژه در شهرستان خلخال برگزار می‌شود و در حال حاضر تمامی تمهیدات لازم و اساسی در این زمینه اندیشیده شده است.

وی افزود: همزمان با آغاز دهه مبارک فجر با اختصاص اعتباری در حدود 85 میلیارد ریال بهره‌برداری از 70 پروژه عمرانی و اقتصادی در این شهرستان در دستور کار قرار داده شده است که امیدواریم بتوانیم با انجام اقدامات اساسی و لازم پروژه‌های مورد نظر را با موفقیت به پایان رسانده و شاهد افتتاح و راه‌اندازی هر چه سریع‌تر این پروژه‌ها باشیم.

فرماندار شهرستان خلخال گفت: تشکیل کمیته‌های 19 گانه زیرمجموعه ستاد دهه فجر برای برگزاری باشکوه مراسمات در این ایام از دیگر برنامه‌های انجام یافته است تا بتوانیم از این طریق یاد و خاطره شهدای والامقام را زنده نگهداشته و شاهد برگزاری باشکوه و منظم مراسمات در نظر گرفته شده باشیم.

بابایی تصریح کرد: از جمله‌ برنامه‌های مهم در نظر گرفته شده در این ایام می‌توان به برپایی نمایشگاه‌های توانمندی زنان، برگزاری مراسم میهمانی لاله‌ها دیدار با خانواده‌های شهدای والامقام، همایش تجلیل از همسران و مادران شهدا و همایش پیاده‌روی خانوادگی در این شهرستان اشاره کرد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.