ديدار شهرداري اروميه و پارسه تهران به علت قطعي برق سالن مسابقه لغو شد

دیدار تیم های والیبال جوانان شهرداری ارومیه و پارسه تهران در جریان دومین روز رقابت های لیگ برتر باشگاه های کشور به علت قطعی برق سالن، لغو شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛دور دوم رقابت هاي ليگ برتر واليبال جوانان كشور به ميزباني محمود آباد از روز گذشته آغاز شده است و هشت تيم صعود كننده از دو گروه دور مقدماتي به صورت متمركز در سالن پيامبر اعظم شهر آمل در دو گروه چهار تيمي به مصاف هم رفته اند تا در پايان قهرمان رقابت هاي ليگ برتر جوانان كشور مشخص شود.
در گروه يك اين رقابت ها تيم هاي بانك سرمايه،پيكان تهران،سايپا و هاوش گنبد و در گروه دوم تيمهاي شهرداري اروميه،عمران ساري،كاله آمل و پارسه تهران با هم مصاف خواهند داشت تا در پايان از هر گروه دو تيم به مرحله نهايي صعود كرده و به صورت ضربدري براي كسب عنوان قهرماني رودرروي هم قرار بگيرند.
جوانان شهرداري اروميه كه در روز نخست اين رقابت ها موفق شده بودند كاله آمل را با نتيجه سه بر يك از پيش رو بردارند،امروز در دومين ديدار خود به مصاف پارسه تهران رفتند كه در جريان بازي و ست دوم اين ديدار به علت قطعي برق سالن مسابقه اين ديدار لغو گرديد .
گفتني است در سومين و آخرين ديدار گروه دوم تيم شهرداري اروميه از ساعت 18 فردا به مصاف تيم عمران ساري خواهد رفت.

انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.