آبادان ؛

برگزاری برنامه‌های فرهنگی ویژه دهه مبارک فجر در ماهشهر

سرپرست اداره کتابخانه‌های عمومی ماهشهر از برگزاری برنامه‌های فرهنگی ویژه دهه مبارک فجر در ماهشهر خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛سید مسلم حسینی با تبریک فرا رسیدن دهه مبارک فجر، گفت: با پیروزی انقلاب اسلامی ایران و استقرار حکومت جمهوری اسلامی و تغییر سیاست‌ها و ساختارهای فرهنگی کشور، کتابخانه‌های عمومی جایگاه و ارزش بالاتری در سیاست‌های فرهنگی کشور پیدا کردند.

وی به ترویج کتاب‌خوانی پس از انقلاب اشاره کرد و افزود: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی با همت مسؤولان و متولیان امور فرهنگی کشور باعث رشد چشمگیر کتابخانه‌های عمومی کشور به ویژه در مناطق محروم شد.

حسینی در بخش دیگری از صحبت‌های خود از برگزاری برنامه‌های فرهنگی این اداره در دهه مبارک فجر خبر داد و گفت: از برنامه‌های تدارک دیده شده برای این ایام می‌توان به برگزاری مسابقه بزرگ کتابخوانی با عنوان انفجار نور در سطح شهرستان، برگزاری دو نمایشگاه بزرگ صنایع دستی در شهر ماهشهر و شهر چمران اشاره کرد.

وی افزود: برگزاری مسابقه بزرگ نقاشی با مضامین انقلاب و دهه فجر و اهدای جوایز، برگزاری کارگاه بزرگ قصه‌گویی ویژه دانش‌آموزان همراه با اهدای جوایز، برگزاری نقد کتاب، برگزاری جشن انقلاب، دیدار با خانواده معظم شهدای شهرستان از دیگر برنامه‌های ویژه این اداره در ایام‌الله دهه فجر است.

حسینی گفت: از دیگر برنامه‌های ویژه این ایام می‌توان به عضویت رایگان در کتابخانه‌های عمومی شهرستان در زمان‌های اعلام شده، بازدید مدارس از کتابخانه‌های عمومی شهرستان، برگزاری همایش تبیین عوامل موثر در شکل‌گیری و پیروزی انقلاب اسلامی، مسابقه خاطره‌نویسی انقلاب و هفت نشست کتابخوان در مدارس نام برد.

انتهای پیام/د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.