در پی ممنوعیت ورود مسلمانان به آمریکا؛

وضعیت نا مشخص اعزام کمانداران ایرانی به مسابقات جهانی

اعزام کمانداران به مرحله پایانی مسابقات جهانی آمریکا با وضع قانون جدید این کشور وارد فاز جدیدی شد.

وضعیت مبهم اعزام کمانداران به مسابقات جهانی آمریکابه گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ قانون منع ورود مسلمانان به آمریکا که به تازگی از طرف رئیس جمهور جدید این کشور مطرح شد، واکنش های متعددی را به دنبال داشت و این موضوع برخی رشته های ورزشی را تحت تاثیر قرار داده است.

مسابقات متعددی امسال به میزبانی آمریکا برگزار می شود که با وضع قانون جدید این کشور حضور ورزشکاران مسلمان را با چالش رو به رو کرده است.

مرحله پایانی مسابقات جهانی داخل سالن تیراندازی باکمان از 21 بهمن ماه به میزبانی آمریکا آغاز می شود که قرار بود تیم ملی تیراندازی باکمان ایران در رده سنی جوانان و نوجوانان به این رقابت ها اعزام شود.

اکنون با قانون جدید کشور آمریکا حضور کمانداران در این مسابقات در هاله ای از ابهام قرار گرفت.

رضا کیارستمی سرپرست دبیری فدراسیون تیراندازی باکمان در این باره تصریح کرد: اعزام کمانداران به مرحله پایانی مسابقات جهانی داخل سالن تیراندازی باکمان، جزء برنامه های از پیش تعیین شده بود که قبل از تصویب قانون جدید دولت آمریکا برنامه ریزی شد.

وی افزود: روادید کمانداران برای اعزام به این رقابت ها آماده است. طبق آخرین اطلاعات، کمانداران مشکلی برای اعزام به آمریکا ندارند و آنها می توانند در مسابقات جهانی شرکت کنند. اگر این قانون مانع اعزام کمانداران شود اعلام می کنیم.

کیارستمی افزود: 2 هفته آینده مرحله پایانی مسابقات جهانی تیراندازی باکمان آمریکا آغاز می شود، احتمال دارد قانون جدیدی که دولت آمریکا وضع کرد در آینده جامعه ورزشی را تحت تاثیر قرار دهد.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار