ملی پوش تیراندازی با کمان؛

مشکل اصلی کمانداران، تهیه تجهیزات است

عبادی گفت: مشکل عمده کمانداران تهیه تجهیزات مناسب و با کیفیت برای تمرین است.

مشکل اصلی کمانداران، تهیه تجهیزات است
اسماعیل عبادی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان تصریح کرد: اردو تیم ملی تیراندازی باکمان به تازگی به پایان برسید که ملی پوشان خود را برای کاپ آسیایی هند آماده کرده بودند اما هفته گذشته اعلام شد که آن رقابت ها به دلیل حضور تعداد کم تیم ها به زمان دیگری موکول شد. در حال حاضر تا شروع مسابقات تایلند که فروردین ماه سال آینده برگزار می شود مسابقه دیگری در پیش نداریم.

وی افزود: سال گذشته به مسابقات جهانی داخل سالن آمریکا اعزام شدیم اما امسال مسئولان تصمیم گرفتند که تیم جوانان و نوجوانان را به این رقابت ها اعزام کنند.  مسابقات جهانی تیراندزی با کمان آمریکا از جمله رقابت هایی است که بیشترین کمانداران و کشورهای قدرتمند در آن شرکت می کنند و چون این کشور بهترین تجهیزات تیر و کمان را در اختیار دارد و با کیفیت ترین کمانداران حضور دارند در افزایش سطح فنی تیم ملی بسیار تاثیر گذار است.

وی درباره وضعیت تجهیزات ملی پوشان اظهار کرد: مشکل عمده کمانداران مناسب نبودن تجهیزات این رشته است، از آنجایی که کشور آمریکا سازنده تجیهزات تیروکمان است به دلیل مشکلاتی که در مسائل دیگر با این کشور وجود دارد، خرید تجهیزات برای تیم ملی بسیار دشوار است. البته سال گذشته که در مرحله پایان مسابقات داخل سالن به میزبانی این کشور شرکت کردیم فدراسیون تعدادی تجهیزات برای کمانداران فراهم کرد.

ملی پوش تیراندازی باکمان در ادامه افزود: استفاده ار این تجهیزات برای مدت زمان طولانی امکان پذیر نیست چون بازهم دچار فرسودگی می شوند ونیاز بازسازی مجدد دارد.

عبادی عنوان کرد: علاوه بر مشکل تجهیزات فضای تمرینی و زمین مناسب در تمرین تیم ملی بسیار تاثیر گذار است. چون کمانداران برای تمرین نیاز به زمین مناسب و فضای گسترده دارند، همه این شرایط برای ما فراهم نیست. فدراسیون هم تا تمام تلاشش را برای تامین امکانات تیم ملی کرد اما برطرف کردن عمده مشکلات تیم ملی نیاز به همکاری مسئولان در وزارت ورزش دارد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار