کرمانشاه؛

قاتل روانسری خود را تسلیم کرد

با تلاش ماموران انتظامی و همکاری ريش سفيدان شهرستان روانسر، عامل قتل مرد 30 ساله در روستای شاينگان خود را به پليس معرفی کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه، گفت: با تلاش ماموران انتظامی و همکاری ريش سفيدان شهرستان روانسر، عامل قتل مرد 30 ساله در روستای شاينگان از توابع اين شهرستان خود را به پليس معرفی کرد.

سرهنگ محمدرضا آمویی اظهار کرد: غروب 28 دی ماه سال جاری، ماموران انتظامی پاسگاه نهرابی روانسر از قتل مرد 30 ساله‌ای بر اثر ضربات چاقو در يکی از روستاهای سطح حوزه استحفاظی باخبر شدند.

وی افزود: در تحقيقات ميدانی و پايش‌های اطلاعاتی، ماموران پليس دريافتند که مقتول به همراه رئيس شورای روستا به درب منزل قاتل جهت ارشاد وی در خصوص عدم شکار پرندگان وحشی مراجعه کرده که به درگيری لفظی بين آنها منجر شده و در اين ميان قاتل با ضربات چاقو يکی از آنها را به قتل رسانده و متواری شده است.

آمویی گفت: کارآگاهان پليس با کنترل نامحسوس منطقه و اشراف اطلاعاتی، تلاش خود را برای دستگيری متهم 37 ساله آغاز کردند، اما از آنجا که وی به نقطه نامعلومی متواری شده بود، با همکاری ريش سفيدان و سران طوايف و تعامل و رايزنی‌های متعددی که صورت گرفت، قاتل خود را به پليس معرفی کرد.

اين مقام انتظامی خاطرنشان کرد: متهم در بازجویی‌های صورت گرفته، عدم توانایی در کنترل خشم را علت اين حادثه عنوان کرده است.


انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار