کرمان؛

همایش مدافعان حرم در کرمان

مسئول تشکل های دینی اداره کل تبلیغات اسلامی کرمان گفت: بمناسبت ایام الله دهه فجر مراسم مدافعان حرم همزمان با ولادت حضرت زینب(س) در کرمان برگزار می‌شود.

همایش مدافعان حرم  در کرمانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛ حجت‌الاسلام علی دوست محمدی گفت:بمنظور تجلیل از مدافعین حرم همزمان با ولادت حضرت زینب(س) در ۱۵ بهمن جاری این مراسم با حضور خانواده های مدافعان حرم حضرت زینب (س) و مسئولان در مسجد بقیه الله شهر کرمان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اهمیت زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا،افزود: دیدار با خانواده شهدا علاوه بر اینکه باعث ارتقا روحیه می‌شود انگیزه ما را دررسیدن به اهداف والای نظام مقدس اسلامی بیش از پیش تقویت می‌کند.

حجت‌الاسلام دوست محمدی خاطر نشان کرد: صبر و تحمل پدران، مادران، همسران و فرزندان شهدا ستودنی و برای ما افتخاری بزرگ است، زیرا این قشرعزیز تمام هستی خود را صرف دفاع از انقلاب و نظام کردند.

وی افزود:این همایش همزمان در ۲۱ شهرستان برگزار می‌شود که در شهرستان کرمان با سخنرانی حجت‌الاسلام رحیمی صادق از شهر قم و همچنین با مداحی برادر منصور پورشیخ در شب ولادت حضرت زینب(س) برگزار خواهد شد.
انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.