کامیابی نیا: برنامه ریزی برای قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر صحت ندارد

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: برخی از تیم ها قادر به رقابت با تیم ما در زمین بازی نیستند و برنامه ریزی برای قهرمانی پرسپولیس را مطرح می کنند.

کمال کامیابی نیا درباره طرح مهندسی شده قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر فوتبال در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان  اظهار کرد: این موضوع صحت ندارد و با سعی و تلاش قصد داریم قهرمانی لیگ شانزدهم را بدست می آوریم. 

وی در ادامه عنوان کرد: برخی از تیم ها قادر به رقابت با پرسپولیس در زمین بازی نیستند، بر همین اساس از وجود دست های پشت پرده برای قهرمانی پرسپولیس حرف می زنند.به هر حال این تیم ها به جای اظهارات غیر واقع در زمین مسابقه با پرسپولیس رقابت کنند.

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس بیان کرد:به هر حال به اظهارات غیر منطقی درباره برنامه ریزی برای قهرمانی پرسپولیس توجهی نمی کنیم و تمرکزمان را معطوف باز یها کردیم تا به هدف خود یعنی قهرمانی در لیگ برتر دست یابیم. 


کامیابی نیا درباره اینکه گفته می شود داوری ها به نفع پرسپولیس است، بیان کرد: این موضوع صحت ندارد چرا که داوری ها تاکنون به ضرر تیم ما بوده است و داوران در چند بازی پنالتی ها را برای تیم ما نگرفتند و حتی برخی از بازیکنان بی جهت اخطار گرفتند. 

بازیکن تیم پرسپولیس در پایان خاطر نشان کرد: برخی از افراد قصد دارند تیم ما را وارد مسائل حاشیه ای کنند اما تاکنون موفق به انجام این کار نشدند. به هر حال همه اهالی فوتبال می دانند که پرسپولیس با حمایت هواداران خود در صدر جدول حضور دارد و نیازی به حمایت داوران ندارد. 

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار