همدان؛

آغاز به کار نمایشگاه آرایشی، بهداشتی، پوشاک و مشاغل خانگی

نمایشگاه آرایشی، بهداشتی، پوشاک و مشاغل خانگی در نمایشگاه دائمی بین‌المللی همدان افتتاح شد.

آغاز به کار نمایشگاه آرایشی، بهداشتی، پوشاک و مشاغل خانگیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان همدان در حاشیه مراسم افتتاح این نمایشگاه اظهار داشت: چهاردهمین نمایشگاه محصولات آرایشی، بهداشتی، سلامت و زیبایی همزمان با سومین نمایشگاه تخصصی پوشاک و نخستین نمایشگاه تولیدات مشاغل خانگی بانوان از 10 تا 15 بهمن ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان همدان برگزار می‌شود.

حسین الماسی با اشاره به اینکه نمایشگاه بین‌المللی همدان به مدت 6 روز میزبان فعالان محصولات لوازم آرایشی، بهداشتی، پوشاک و تولیدات مشاغل خانگی بانوان است، افزود: تعداد 140 واحد فعال در زمینه‌های آرایشی، بهداشتی، شوینده، سلامت، زیبایی، پوشاک زنانه، مردانه و بچه گانه به ارائه محصولات خود می‌پردازند.

وی با بیان اینکه محصولات قابل عرضه در این دوره از نمایشگاه؛ به صورت تخصصی و جداگانه ارائه می‌شود، تصریح کرد: در سالن ابن سینا محصولات آرایشی، بهداشتی، سلامت و زیبایی، در سالن الوند پوشاک و در سالن هگمتانه تولیدات مشاغل خانگی بانوان استان همدان به نمایش گذاشته می‌شود.

الماسی 90 درصد از مشارکت کنندگان را همدانی و 10 درصد را نیز از تهران دانست و گفت: برای نخستین بار در سال 95 نمایشگاه تولیدات مشاغل خانگی بانوان استان همدان با همکاری مشترک شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی و اداره کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان همدان برگزار می‌شود.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی همدان اظهار داشت: برای مشارکت کنندگان در نخستین نمایشگاه تولیدات مشاغل خانگی بانوان 50 درصد تخفیف نمایشگاهی لحاظ شده است.

وی هدف از برگزاری نمایشگاه تولیدات مشاغل خانگی بانوان همدانی را ارائه توانمندی‌های زنان ارزش آفرین به ویژه زنان سرپرست خانوار و بدسرپرست جهت جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی و بالا بردن سطح درآمد آنها دانست.

انتهای پیام/ د



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.