همدان؛

پیشرفت 50 درصدی سایت جدید نمایشگاه بین‌المللی همدان

مديرعامل شرکت نمايشگاه‌هاي بين‌المللي استان همدان از پیشرفت 50 درصدی سایت جدید نمایشگاه بین‌المللی همدان خبر داد.

پیشرفت 50 درصدی سایت جدید نمایشگاه بین‌المللی همدان
به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ حسین الماسی در آئین افتتاحیه شانزدهمین نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان و سیزدهمین نمایشگاه تأسیسات و سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی در همدان گفت: نمایشگاه صنایع‌دستی طی روزهای آینده در همدان برپا می‌شود.

وی اظهار کرد: نمایشگاه صنعت ساختمان در مجموع با حضور 70 شرکت متشکل از 40 واحد در بخش ساختمان و 30 واحد در بخش تاسیسات گرمایشی سرمایشی  برگزار شده است.

وی با اشاره به حضور استان‌هایی همچون قم، کرمانشاه و کردستان در این نمایشگاه افزود: نمایشگاه تخصصی ساختمان در دو مرحله برنامه‌ریزی شده که مرحله نخست در اردیبهشت‌ماه برگزار شد و مرحله دوم هم‌اکنون در حال برگزاری است.

مديرعامل شرکت نمايشگاه‌هاي بين‌المللي استان همدان از برگزاری نمایشگاه صنایع دستی طی روزهای آینده در همدان خبر داد و عنوان کرد: تا پایان شهریورماه، پس از چندسال نمایشگاه خودرو و قطعات برگزار می‌شود.

وی در پایان به ساخت سایت جدید نمایشگاه بین‌المللی اشاره و تصریح کرد: سایت جدید نمایشگاه که در مجاورت فرودگاه همدان ساخته می‌شود، 50 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و امیدواریم سال آینده نمایشگاه کشاورزی و صنعت ساختمان را در سایت جدید برگزار کنیم.

انتهای پیام/د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.