شیراز؛

برپایی شب شعر ملی فاطمی

سیزدهمین شب شعر ملی فاطمی همزمان با ایام فاطمیه در شهرستان جهرم برگزار می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ محسن نعمت اللهی رئیس ارشادجهرم گفت: به منظور تکریم و تعظیم مقام آسمانی بزرگ بانوی عصمت و طهارت، حضرت فاطمه زهرا (س) و ترویج فرهنگ شکوهمند فاطمی، سیزدهمین شب شعر ملی فاطمی در شهرستان جهرم برگزار می شود.

نعمت الهی افزود: شاعران می توانند در بخش اصلی فراخوان، بهترین سروده های خود را در مدح، منقبت و مرثیه شهادت آن بانوی مظلومه به دبیرخانه دائمی شب شعر ارسال کنند.

وی ادامه داد: بخش ویژه فراخوان امسال، اشعار مرتبط با شهدای مدافع حرم از لشکر فاطمیون است که به پاس حضور غیرتمندانه رزمندگان این لشکر در دفاع از حرم اهل بیت عصمت و طهارت و تجلیل از مقام معنوی فرماندهان و شهدای آسمانی لشکر فاطمیون و خانواده های گران قدرشان ، اختصاص یافته است.

نعمت اللهی با اشاره به اینکه بلافاصله بعد از اتمام مهلت ارسال ، اشعار رسیده کد بندی و در اختیار سه نفر از داوران و اساتید شعر کشور قرار می گیرد، تصریح کرد: برگزیدگان علاوه بر دعوت به مراسم و قرائت شعرشان در سیزدهمین شب شعر فاطمی و مفتخر به دریافت صله، هدیه و تندیس شب شعر می شوند.

وی با بیان اینکه مهلت ارسال آثار به دبیرخانه شب شعر فاطمی ۳۰ بهمن ماه است، خاطر نشان کرد: این برنامه پنجشنبه ۱۲ اسفند ماه همزمان با شام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) برگزار می شود.
انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار