اصفهان؛

افتتاح پایگاه بسیج امامزاده آقاعلی عباس (ع) در دهه فجر

فرمانده سپاه ناحیه نطنز گفت: پایگاه بسیج امامزاده آقاعلی عباس (ع)در دهه فجر افتتاح می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حسین آقادوستی  امروز در جمع اصحاب رسانه ضمن گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: سپاه ناحیه نطنز با همکاری کلیه رده‌های تابعه بیش از 100 برنامه را در طول دهه مبارک فجر برگزار می‌کند.

وی افزود: دیدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگران نشست‌های بصیرتی، رژه موتوری، نشست بصیرتی بسیج مهندسین، غبار روبی گلزار شهدا، یادواره شهدای آبروی محله، میقات صالحین، همایش زینبیون، برپایی نمایشگاه هنری انقلاب اسلامی، افتتاح پایگاه بسیج امامزاده آقاعلی عباس(ع)، نمایشگاه اقتصاد مقاومتی، مسابقات پینت بال و غیره از برنامه‌های شاخص سپاه در دهه فجر است.

فرمانده سپاه ناحیه نطنز تأکید کرد: توجه ویژه به اقدامات ملت بزرگ ایران در راه پیروزی انقلاب و به تصویر کشیدن جان‌فشانی‌ها و از خود گذشتگی‌های آن‌ها و هم‌چنین تشریح و تبیین این نقش برای نسل جوان امروزی محور برنامه‌های سپاه ناحیه نطنز است.

وی تصریح کرد: ترویج روحیه استکبار ستیزی، دشمن‌شناسی و دشمن‌ستیزی با ارائه برنامه‌های روشنگری و بصیرتی در سطح شهرستان نطنز یکی از اهداف سپاه در ارائه برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی است.

آقادوستی به سالروز پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: اکنون که سی و هشت سال از آن واقعه تاریخی و جاودانه می‌گذرد و مردم غیور و ولایت‌مدار ایران اسلامی همانند کوهی استوار و باصلابت، در پیروی از ولی امر زمان خود، در برابر همه ناملایمات و فشارهای بین‌المللی ایستاده‌اند و در راه تحقق اهداف و آرمان‌های امام راحل و شهدای انقلاب اسلامی از هیچ ایثار و گذشتی دریغ نمی‌کنند.




انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.