چهار پایگاه مقاومت بسیج در گچساران افتتاح شد

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گچساران گفت: به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج ساختمان جدید چهار پایگاه مقاومت درگچساران افتتاح شد.

سرهنگ ناصر صالحی روز سه شنبه در جمع خبرنگاران گچساران گفت: به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج ساختمان جدید چهار پایگاه مقاومت در گچساران از محل اعتبارات تملک دارایی‌ها و با اعتباری بیش از ۱۰میلیارد ریال افتتاح شد.

وی بیان کرد: این تعداد پایگاه‌های مقاومت به نام‌های پایگاه مقاومت "قدر" در روستای پشه کان، پایگاه مقاومت "آزادگان" در کوی ۱۰۸ دستگاه، پایگاه مقاومت "شهید حسنی " در روستای آبریگون و پایگاه مقاومت "حضرت زینب (س) " در روستای تلخاب شیرین راه اندازی شد.

صالحی ادامه داد: هدف از ساخت این پایگاه‌ها پیشبرد اهداف نظام اسلامی در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری ازجمله خدمات‌رسانی به مردم، بصیرت افزایی، بالا بردن امنیت منطقه، محرومیت‌زدایی و. است.

وی ابراز کرد: امید است با راه اندازی این پایگاه‌ها، این نهاد فرهنگی بتواند در راستای توسعه و ترویج تفکر و فرهنگ بسیجی در جامعه در بین نسل‌های جوان شهرستان اقدامات مناسبی انجام دهد.

صالحی تصریح کرد: راهبرد جدید دشمن، ایجاد یاس و ناامیدی در جوانان و ایجاد فضای بدبینی آنان نسبت به مسئولان نظام جمهوری اسلامی است.

وی اظهار کرد: بسیج خود را خدمتگزار مردم می‌داند و یکی از اهداف عالی بسیج، رفع مشکلات و گرفتاری‌های مردم است.

صالحی جذب حداکثری و برگزاری مناسبت‌های ملی و مذهبی را از دیگر اهداف ایجاد پایگاه‌های مقاومت بسیج، عنوان کرد و گفت: همین دلیل همه ما باید در مسیر ولایت و اطاعت از رهبری که همان آرمان شهدا بوده، گام برداریم.

برچسب ها: پایگاه بسیج ، افتتاح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.