اختصاص ۵۳ هزار میلیارد ریال به زیر ساخت‌های حوزه کهگیلویه و بویراحمد

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کهگیلویه و بویراحمد گفت: امسال ۵۳ هزار میلیارد ریال به توسعه زیرساخت‌های حمل و نقل کهگیلویه و بویراحمد اختصاص یافته است.

جهانگیر شاهینی در جلسه شورای اداری شهرستان کهگیلویه گفت: امسال اعتبارات این استان ۱۳۵ هزار میلیارد ریال است که در حوزه‌های مختلف راه، بهداشت و درمان، آموزش و پرورش، پروژه‌های آب و بخش فرهنگ توزیع خواهد شد.

وی عنوان داشت: با برنامه ریزی و اولویت بندی تخصیص اعتبارات بر اساس شاخص‌های توسعه نیافتگی در حوزه‌های مشخص شده تقسیم خواهد شد.

شاهینی یکی از مشکلات اصلی این استان را عدم توسعه راه‌های ارتباطی دانست و اعلام کرد: ۵۳ هزار میلیارد ریال از بودجه استان به توسعه راه‌های ارتباطی تخصیص داده شده است.

همچنان او حضور سرمایه گذاران را نقش مهمی در توسعه همه جانبه استان دانست.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد توسعه زیرساخت‌ها را از اولویت‌های محوری این نهاد در تخصیص اعتبارات دانست و متذکر شد: هیچ طرح جدیدی نباید از سوی فرمانداری‌ها تعریف شود و باید تکمیل پروژه‌های نیمه تمام در دستور کار فرمانداران باشد.

شاهینی ادامه داد: این استان دارای سرمایه انسانی توانمندی در حوزه‌های مختلف است که باید از این ظرفیت‌ها به نحو احسن استفاده کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.