معاون استاندار بوشهر:

با اتحاد و همبستگی مراقب منافع ملی و ارزش‌های انقلاب اسلامی باشیم

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: دولت با رفع مشکلات در تلاش برای توسعه نشاط و امید در جامعه است.

با اتحاد و همبستگی مراقب منافع ملی و ارزش‌های انقلاب اسلامی باشیم
به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، عبدالکریم گراوند صبح سه‌شنبه در آیین نواختن زنگ انقلاب در مدرسه دکتر شریعتی بوشهر با گرامیداشت سالروز ورود امام و آغاز دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی ایران، اظهار داشت: آیین استقبال از امام خمینی(ره) در سال ۱۲ بهمن ۵۷ یکی از بی‌سابقه‌ترین مراسم‌های جهان بود.

وی با بیان اینکه تحقق استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی برخاسته از اراده ملت و از جمله آرمان‌های این انقلاب بوده است، افزود: امروز که سی و هشتمین سال پیروزی انقلاب را جشن می‌گیریم، همچنان نیازمند آن هستیم که برای حفاظت از این استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی با هم وحدت و اتحاد داشته باشیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با بیان اینکه اختلاف سلیقه‌ها نباید موجب حذف ارزش‌های انقلاب اسلامی شود، گفت: نباید به‌خاطر اختلاف سلیقه‌های اندک، دستاوردهای دولت و نظام جمهوری اسلامی ایران را زیر سوال ببریم و آن ها را کمرنگ جلوه دهیم.

وی در خصوص عملکرد دولت تدبیر و امید خاطرنشان کرد: این دولت تمام همت و تلاش خود را به کار گرفته است تا با تدبیر مشکلات را مرتفع و زمینه نشاط و امید را در جامعه فراهم کند و تاکنون دستاوردهای ارزشمندی برای سربلندی و اقتدار ایران اسلامی به ارمغان آورده است.

معاون استاندار بوشهر عنوان کرد: انقلاب اسلامی دستاوردهای بزرگی را برای کشور داشته است که یکی از آنها رسیدگی به مناطق فراموش شده و محروم بوده است که در دولت تدبیر و امید نیز تلاش شده تا امکانات به صورت متوازن در همه نقاط کشور ارائه شود.

گراوند خطاب به برخی از منتقدین که ناعادلانه نقد دولت می‌کنند، گفت: نباید به واسطه ابزارهایی که در دست دارند، ترویج‌دهنده ناامیدی در جامعه باشند، بلکه باید با اتحاد و همبستگی مراقب منافع ملی و ارزش‌های انقلاب اسلامی باشیم.

در پایان با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گلبانگ فجر ۹۵ در بوشهر نواخته شد.

انتهای پیام/ ث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.