یاسوج؛

افتتاح 2 طرح ورزشی در استان

مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد گفت:دو طرح ورزشی به مناسبت دهه فجر در شهرستان‌های بویراحمد و دنا به بهره برداری می رسند.

 به گزارش گروه  استان های باشگاه خبرنگاران جواناز یاسوج؛مدیرکل ورزش و جوانان استان گفت: برنامه‌های ورزشی و فرهنگی متعددی به مناسبت دهه فجر امسال در نظر گرفته شده است.

محمد تقی علوی افتتاح و بهره‌برداری از برخی طرح‌های ورزشی استان را از دیگر برنامه‌ها ویژه ایام‌الله دهه فجر بیان کرد و افزود: دو طرح ورزشی در این ایام با حضور مسؤولان استانی افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

وی زمین چمن مصنوعی گندیخوری (شهرستان دنا) و زمین چمن مصنوعی تنگ خشک (شهرستان بویراحمد) را دو طرح ورزشی آماده افتتاح استان عنوان کرد و ادامه داد: مساحت هر کدام از این طرح‌ها یک هزار متر مربع است.

مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه هر کدام از طرح‌ها با اعتباری معادل 250 میلیون تومان ساخته شده و در حال حاضر پیشرفت 100 درصدی دارند گفت: اعتبار مورد نیاز برای ساخت این طرحهای ورزشی از محل اعتبارات خاص وزارت نفت تامین شده است.

 سید محمدتقی علوی غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدا، دیدار با خانواده شهدای ورزشکار، دیدار با امام جمعه و حضور و شرکت جامعه بزرگ ورزشی استان در راهپیمایی روز 22 بهمن را از مهم‌ترین برنامه‌های فرهنگی این دهه مبارک عنوان کرد.

وی از برگزاری مسابقات مختلف ورزشی به مناسب دهه فجر در استان خبر داد و ادامه داد: مسابقات ورزشی در رشته‎های مختلف و در دو بخش بانوان و آقایان در مرکز و شهرستان‌های استان در ایام دهه فجر برگزار خواهد شد.

مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد برگزاری همایش پیاده‌روی خانوادگی را از دیگر برنامه‌های این ایام عنوان کرد و گفت: این همایش روز جمعه، 15 بهمن ماه به صورت همزمان در مرکز، شهرستان‌ها و برخی از بخش‌های استان برگزار خواهد شد.


انتهای پیام/ش


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.