بهادری به باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد:

لاريجانی گزارش استيضاح آخوندی را به كميسيون عمران ارائه داد/هيئت رئيسه كميسيون صبح فردا استیضاح را بررسی می کند

عضو هیئت رئیسه کمیسیون عمران از برگزاری نشست هیئت رئیسه این کمیسیون برای بررسی ارجاع گزارش استیضاح وزیر راه و شهرسازی پیش از جلسه علنی فردا صبح خبر داد.

"سید هادی بهادری" عضو هیئت رئیسه کمیسیون عمران در گفتگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به ارجاع گزارش این کمیسیون درباره استیضاح آخوندی از سوی هیئت رئیسه مجلس گفت: فردا صبح هیئت رئیسه کمیسیون عمران پیش از آغاز صحن علنی طی نشستی این موضوع را بررسی خواهد کرد.

نماینده مردم ارومیه تصریح کرد: روز گذشته وزیر راه و شهرسازی به جلسه کمیسیون عمران آمد و در این نشست اعلام کرد که بنده هیچ مشکلی برای حضور و گفتگو با نمایندگان درخواست کننده استیضاح ندارم و تنها به دلیل عدم دعوت رسمی روز یکشنبه به جلسه نیامده است.

وی ادامه داد: به دلیل آنکه کمیسیون عمران نامه اعتراضی خود را نسبت به عدم حضور آخوندی به هیئت رئیسه مجلس ارسال کرده بود، وزیر راه و شهرسازی نیز شب گذشته نامه ای را برای نشان دادن حسن نیت به رئیس مجلس نوشت.

بهادری تاکید کرد: اکنون که لاریجانی گزارش استیضاح آخوندی را به کمیسیون عمران ارجاع کرده مسلما بار دیگر نشستی پیرامون استیضاح با حضور آخوندی و درخواست کنندگان برگزار خواهد شد.

نایب رئیس دوم کمیسیون عمران با بیان اینکه اکنون میان اعضا دو رویکرد متفاوت وجود دارد، گفت: تعدادی از اعضای کمیسیون عمران تاکید دارند که به دلیل عدم حضور آخوندی طی جلسه یکشنبه دیگر لزومی برای تشکیل مجدد نشست وجود ندارد و باید این موضوع در صحن تعیین تکلیف شود.

نماینده مردم ارومیه خاطرنشان کرد: دیگر همکاران نیز معتقدند نباید حساسیت ایجاد کرد و نشستی دیگر برای این موضوع برگزار کنیم که فردا به طور حتم در این مورد تصمیم گیری لازم اتخاذ  می شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار