آخوندی در جمع خبرنگاران:

دو فروند هواپیمای 330 نسل نو اسفندماه وارد ناوگان هوایی کشور می‌شود

وزیر راه و شهرسازی گفت: دو فروند هواپیمای 330 نسل نو در اسفندماه سال جاری وارد ناوگان هوایی کشور خواهد شد همچنین نوسازی فرودگاه مهرآباد نیز در دست بررسی است.

دو فروند هواپیمای 330 نسل نو در اسفندماه وارد ناوگان هوایی کشور خواهد شد

به گزارش خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛‌ عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی در حاشیه نشست هیئت دولت در جمع خبرنگاران با اشاره به پروژه‌های در دست افتتاح وزارتخانه‌های متبوعش گفت: در حوزه مسکن 208 هزار واحد مسکن مهر در این ایام افتتاح خواهد شد.

وی افزود: در حوزه حمل و نقل هوایی دو فروند هواپیمای 330 نسل نو در اسفندماه سال جاری وارد ناوگان هوایی کشور خواهد شد همچنین نوسازی فرودگاه مهرآباد نیز در دست بررسی است.

آخوندی با اشاره به گسترش حوزه حمل و نقل در بخش ریلی کشور گفت: 4 خطه کردن محورهای تهران و کرج و 3 خطه کردن محورهای تهران- گرمسار آماده افتتاح است، 5 استان کشور نیز قرار است در آینده‌ای نزدیک به شبکه ریلی متصل شوند.

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به توسعه حمل و نقل جاده‌ای ادامه داد: در پروژه‌های استانی در استان خراسان جنوبی آزاد راهی با متراژ 200 کیلومتر قرار است در آینده افتتاح شود.

وی با اشاره به سفر هیئت تجاری از فرانسه به ایران و بستن تفاهم‌نامه میان وزارتخانه متبوعش با این هیئت اظهار داشت: تفاهمنامه‌ها و توافقات انجام شده در راستای همان توافقات گذشته است و در بخش سرمایه‌گذاری در فرودگاه‌های ایران از جمله فرودگاه خراسان رضوی و اصفهان این کشور اعلام همکاری برای سرمایه گذاری کرده است.

آخوندی اضافه کرد: همچنین در یک ماه گذشته فراخوانی برای ایجاد ترمینال 25 میلیون نفری در فرودگاه امام خمینی (ره) را داده‌ایم و کشورهای مختلف از جمله فرانسه برای مشارکت در امر سرمایه گذاری اعلام همکاری کرده‌اند.

وزیر راه و شهرسازی درباره استیضاحش از سوی نمایندگان نیز گفت: همواره آماده پاسخگویی به نمایندگان مجلس هستم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار