کرمانشاه؛

آکادمی طب ورزش در کرمانشاه

رییس هیات پزشکی ورزشی استان کرمانشاه در مجمع انتخاباتی این هیات قول داد که آکادمی طب ورزش را در کرمانشاه راه اندازی کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛سعید کاظمی گفت: از سال 1391 تا کنون سه بار هیات پزشکی ورزشی استان کرمانشاه عنوان هیات برتر کشوری را به دست آورده است.

وی با بیان اینکه هیات پزشکی ورزشی کرمانشاه در حال حاضر دارای یکی از مجهزترین کلینیک های فیزیوتراپی کشور است، گفت: تمام تلاش ما این است که ورزشکاران و قهرمانان استان از خدمات این هیات بهره مند شده و این هیات را همچون مرجع پزشکی درمانی خود بدانند.

رییس هیات پزشکی ورزشی کرمانشاه با اشاره به برگزاری دوره های آموزشی متعدد در این هیات، اظهارکرد: در 10 ماهه امسال 2701 نفر در قالب 59 دوره مختلف آموزشی بیش از 240 ساعت آموزشهای مختلف را فراگرفته اند.

کاظمی با اشاره به انعقاد تفاهم نامه های همکاری مختلف و متعدد این هیات افزود: این هیات ورزشی تاکنون تفاهم نامه های همکاری متعدد و مختلفی را با دانشگاه رازی، دانشگاه آزاد، دانشگاه علوم پزشکی، دانشگاه علمی کاربردی، اداره کل زندانها، مرکز فوریتهای پزشکی و ... منعقد کرده است.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر بسیاری از دانشجویان رشته های مختلف دوره های کارورزی خود را در هیات پزشکی ورزشی استان کرمانشاه می گذرانند.

رییس هیات پزشکی ورزشی استان کرمانشاه گفت: در سالجاری تاکنون بیش از 2400 ساعت پوشش پزشکی مسابقات ورزشی آقایان و 800 ساعت پوشش پزشکی مسابقات ورزشی بانوان را انجام داده ایم.

کاظمی یادآور شد: در حال حاضر بزرگترین چالش فراروی هیات پزشکی ورزشی کرمانشاه بحث فضا و مقداری هم بحث تجهیزات است.

انتهای پیام/ز



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.