کرمانشاه؛

36 پایگاه شهری فوریت های پزشکی در نوروز امسال آماده خدمات رسانی به مردم

در ایام نوروز امسال 36 پایگاه شهری و 27 پایگاه جاده ای فوریت های پزشکی به مردم خدمات می دهند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ معاون مرکز فوریتهای پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: در ایام نوروز امسال با 36 پایگاه شهری و 27 پایگاه جاده ای به مردم ارائه خدمت می کنیم.

فریدون صادقی گفت: مرکز فوریتهای پزشکی استان سال گذشته در ایام نوروز 2306 ماموریت را در سطح استان انجام داد.

وی ادامه داد: از آنجایی که در ایام تعطیلات نوروز در اغلب شهرستانها پزشکان متخصص حضور ندارند، مجبوریم بیماران را به مرکز استان ارجاع دهیم.

صادقی همچنین از ورود 29 دستگاه آمبولانس جدید به ناوگان فوریتهای پزشکی استان خبر داد و گفت: این آمبولانس ها تا نوروز 96 وارد استان شده و در این ایام به خدمت گرفته خواهند شد.

معاون مرکز فوریتهای پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: در سطح استان کرمانشاه نقاط صعب العبوری وجود دارد که امکان حضور و استقرار پایگاه امدادی نیست و پیشنهاد ما ایجاد پد فرود بالگرد است.

وی از جانمایی 100 نقطه صعب العبور برای پد بالگرد در استان خبر داد و گفت: این جانمایی ها را به وزارت کشور فرستاده ایم و عنوان کرده ایم که اینها نقاطی هستند که استعداد پایگاه امدادی را ندارند.

معاون مرکز فوریتهای پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: با تمام توان نیروهای امدادی خود تلاش خواهیم کرد که بهترین و سریع ترین خدمات را در ایام نوروز به گردشگران و مسافرین نوروزی استان ارائه دهیم.


انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.