اردبیل؛

هیچ راه روستایی در شهرستان اردبیل مسدود نیست

رئیس راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان اردبیل گفت: هیچ راه روستایی در شهرستان اردبیل مسدود نیست.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازاردبیل، علی دشتی با بیان اینکه برف‌روبی جاده‌های روستایی نیز هم‌اکنون با جدیت در اردبیل ادامه دارد،‌ گفت: تاکنون راه هیچ یک از روستاهای اردبیل مسدود نشده است و نیروهای راهداری اردبیل در آمادگی کامل به سر می‌برند تا در جاده‌های روستایی نیز برای تردد وسایل نقلیه خدمات خود را ارائه دهند.

وی افزود: در حال‌حاضر بارش برف بیشتر جاده‌های شهرستان اردبیل را فرا گرفته است و با تلاش نیروهای راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان اردبیل هم‌اکنون تمام جاده‌های اصلی و فرعی این شهرستان برف‌روبی و نمک‌پاشی شده است و خدمات‌دهی راهداران علی‌رغم بارش برف با جدیت ادامه دارد.

رئیس راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان اردبیل گفت: به محض بارش برف در محورهای شهرستانهای اردبیل که از دیشب آغاز شده بود نیروهای راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان اردبیل خدمات‌دهی خود را آغاز کردند تا شرایط سفری خوش و ایمن را برای مسافران و هم‌وطنان عزیز که قصد تردد از جاده‌های اردبیل را دارند فراهم کنند.

دشتی تصریح کرد: در حال‌حاضر تردد در تمام جاده‌ها و محورهای مواصلاتی، ‌اصلی، فرعی و روستایی اردبیل امکان‌پذیر است و در همین رابطه از مسافران تقاضا داریم تا خودروهای خود را به تجهیزات ایمنی مجهز کنند تا سفر خوشی را در پیش‌رو داشته باشند.

وی اظهار کرد: نیروهای راهداری اردبیل نیز به صورت شبانه‌روزی در جاده‌ها مستقر شدند و مشغول خدمات‌رسانی هستند چرا که تسهیل روند عبور و مرور و تردد وسایل نقیله و خدمات‌دهی به رانندگان برای ما از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و در این راستا راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان تمام تلاش خود را به کار گرفته است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.